eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna"Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11825dca-e1b4-4b68-b545-0bb5ac876c58

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032419/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie MiGU Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: „Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – roboty budowlane:
1. Wykonawca przyjmuje do realizacji przedmiotowe zadanie z dokumentacją przetargową dołączoną do postępowania. W ramach zadania Wykonawca powinien m.in. wykonać:
a) Demontaż słupów, wysięgników i opraw;
b) Roboty ziemne (wymiany kabli, rozbiórki kostki, wykopy, ułożenie kostki);
c) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych;
d) Montaż wysięgników, opraw i przewodów;
e) Montaż sterowników do systemu sterowania oświetleniem;
f) Montaż szaf sterowniczych;
g) Pomiary mocy biernej;
h) Pomiary luminacji;
i) Opracować projekty czasowej organizacji ruchu;
j) Opracować dokumentację projektową wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień administracyjnych;
k) Zainstalować, uruchomić oraz utrzymać serwer zewnętrzny do zarzadzania systemem sterowania oświetleniem;
l) Wdrożyć platformę, przeszkolić użytkowników, zapewnić różne poziomy dostępu, definiowane dla każdego użytkownika z osobna;
2. Wymagania techniczne jakie powinien spełniać system sterowania:
- powinien charakteryzować się otwartą i skalowalną architekturą,
- powinien być zbudowany w oparciu o Platformę IoT ,
- powinien obsługiwać dwukierunkową komunikację z kontrolerem oprawy
z wykorzystaniem protokołu IoT (MQTT, TCP),
- powinien umożliwiać zdalne zarządzanie kontrolerami opraw, w tym wysyłanie komend i konfiguracji,
- daje możliwość sterowania każdą oprawą z osobna, a także dowolnie definiowaną grupą opraw,
- odpowiada za elastyczne zarządzanie danymi zebranymi z kontrolerów opraw - kolekcjonowanie, przechowywanie, przetwarzanie oraz udostępnianie danych i statystyk,
- powinien posiadać interfejsy API REST do łatwej integracji z systemami zewnętrznymi,
- dzięki skalowalności powinien obsługiwać dużą ilości danych i dużą ilość urządzeń,
- pozwala na łatwe, szybkie i efektywne przeszukiwanie danych w oparciu o narzędzie Big Data (Elastic Search).
- Jeśli w dokumentach postępowania zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że będą one spełniały kryteria równoważności. Składając ofertę równoważną Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę materiału (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne (w odniesieniu do wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego).
Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją przetargową oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami wraz z aktami wykonawczymi.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
4. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
5. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zutylizowania uszkodzonych materiałów
z demontażu za wyjątkiem dobrych, nieuszkodzonych i nadających się do ponownego montażu materiałów (po uzgodnieniu z Zamawiającym), które Wykonawca zmagazynuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie gminy Muszyna).
7. Zamawiający wymaga opraw z jednej rodziny dla różnych typoszeregów w obrębie danego typu.
8. Po wykonanej modernizacji wymagane jest uzyskanie parametrów na minimalnym poziomie zgodnie z poniższym:
Procentowa oszczędność po modernizacji Zużycie energii po modernizacji [MWh]
71 % 358,2863
74 % 321,2222
77 % 284,1581
80 % 247,0940
Procentową oszczędność po modernizacji należy wpisać w tabeli atrybutów oraz w formularzu oferty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający informuje, że dane zwarte w tabeli atrybutów będą podstawą do weryfikacji deklarowanego poziomu procentowej oszczędności po modernizacji.
10. Na zakres modernizacji opraw należących do Tauron Nowe Technologie S.A. należy opracować projekt wykonawczy, który przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić z Tauron Nowe Technologie S.A. Instalowane urządzenia muszą spełniać minimalne wymagania techniczne dla opraw LED zgodnie z Załącznikiem 1A do SWZ.
11. Wykonawca będzie dysponował kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej oraz zespołem minimum trzech osób posiadających uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiednie rozwiązania gwarantujące cyberbezpieczeństwo zgodnie z dyrektywą NIS2 (Network and Information Systems Directive 2) bądź równoważną w zakresie sposobów przechowywania informacji, ich szyfrowania oraz testowania bezpieczeństwa stosowanych technologii i baz danych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7146421,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”
1. Wykonawca przyjmuje do realizacji przedmiotowe zadanie w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zadanie dotyczy wykonywania nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres rzeczowy określa przedmiar robót.
2. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
a) pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB,
b) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji,
c) sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót,
d) reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji,
e) bieżące rozwiązywaniu problemów technicznych budowy,
f) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót,
g) informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji,
h) sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem, a wykonawcą oraz wykonawcą,
a podwykonawcami,
i) współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp.,
j) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci),
k) potwierdzenie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót,
l) udział w odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokole odbioru,
m) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie
w odbiorze końcowym,
n) sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, poświadczenie terminu zakończenia robót,
o) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
p) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń.
q) organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) w dni robocze
w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:00-16:00, od wtorku do piątku 7:30-15:30 oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy,
r) sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót,
s) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego,
t) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych,
u) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane,
v) uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania,
w) obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych.
x) Jeżeli w trakcie realizacji prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą prac, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecania Wykonawcy prac.
y) Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy prac polecenia wykonania prac dodatkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 72186,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2024 poz. 1320 t.j.) zawiadamiam o unieważnieniu Zadania nr 2: Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” stanowiącego część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez Miasto i Gminę Uzdrowiskową Muszyna pn.: „Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”

Część postępowania została unieważniona na mocy z art. 255 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie

W Zadaniu nr 2: Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsze ogłoszenie dotyczy ogłoszenia o wyniku postępowania dla zadania nr 2: Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”.
Dla zadania 1: „Poprawa efektywności energetycznej instalacji publicznych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – roboty budowlane Zamawiający prowadzi procedurę badania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.