Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00499482/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2024/BZP 00014630/01 - Wynik z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa systemów do zespoleń kostnych oraz zestawów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mysłowicach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bytomska 41
1.4.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: 723 183 366
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: j.paul@szpital2myslowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500334
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00499482
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
Wyłącznie kryterium ceny
Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
pakiet 1
wkręty, płytki, druty
Po zmianie:
pakiet 1
wkręty, płytki, druty
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
pakiet 2
gwoździe, wkręty
Po zmianie:
pakiet 2
gwoździe, wkręty
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
pakiet 3
zestaw do zespoleń kości LCP
Po zmianie:
pakiet 3
zestaw do zespoleń kości LCP
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
pakiet 4
wkręty kaniulowane
Po zmianie:
pakiet 4
wkręty kaniulowane
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
pakiet 5
system do rekonstrukcj ACL
Po zmianie:
pakiet 5
system do rekonstrukcj ACL
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
pakiet 6
membrana do ubytków chrzęstno-kostnych
Po zmianie:
pakiet 6
membrana do ubytków chrzęstno-kostnych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 3) Przed zmianą:
100
Po zmianie:
60,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
termin uzupełnienia depozytu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
dostepność instrumentarium
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
dostępność instrumentarium
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
dostepnośc instrumentarium
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
dostepność instrumentarium
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
dostępność instrumentarium
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3, Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3, Część 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3, Część 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
24
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
24
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
24
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
24
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
24
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
24
Po zmianie:
24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a. zmiana danych podmiotów zawierających umowę;
b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowiącego przedmiot umowy;
c. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCĘ (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO ani sporządzenia aneksu do Umowy);
d. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
e. zmiana nazwy towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze;
f. WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
g. Wytwórca towaru, będącego przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i WYKONAWCA zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
h. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy z NFZ dot. niniejszego programu lekowego, jeśli ilości wynikające z niniejszej umowy nie zostaną wykorzystane
i. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
j. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
k. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia zmian wskazanych w ust. 2 Wykonawca uprawniony jest do złożenia do Zamawiającego wniosku o dokonanie stosownego aneksu, w którym to wskazuje w jakim stopniu przedmiotowe zmiany przekładają się na wysokość należnego wynagrodzenia.
3. Dopuszczalne są również zmiany umowy, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, określonej w § 6 pkt.2.
4. Dopuszczalne są nieistotne zmiany umowy, które to nie mają wpływu na wartość umowy i których wprowadzenie nie zmienia kręgu potencjalnych wykonawców zamówienia.
5. W przypadku wzrostu ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia Wykonawca uprawniony jest do złożenia do Zamawiającego wniosku o dokonanie waloryzacji, w którym to wskazuje w jakim stopniu przedmiotowy wzrost przekłada się na wysokość należnego wynagrodzenia.
6. W przypadku spadku ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia Zamawiający uprawniony jest do złożenia do Wykonawcy wniosku o złożenie wyjaśnień w jakim stopniu przedmiotowy spadek przekłada się na koszty realizacji zamówienia. Uzyskane informacje są podstawą do dokonania waloryzacji.
7. Łączna wartość zmiany wynagrodzenia wynikająca z waloryzacji nie może przekroczyć 5 % wartości wynagrodzenia określonego w § 5 pkt.2.
8. Możliwa jest zmiana umowy w zakresie osób wskazanych jako kontakty robocze w umowie, oznaczenia stron umowy, nr rachunków itp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
30
Po zmianie:
30
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Zakup kontenera biurowego wraz z jego montażem i przygotowaniem podłoża według wskazań producenta dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
- Zakup dwóch nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
- Zawarcie umowy na zakup wraz z dostawą używanego pojazdu specjalnego typu hakowiec o DMC 26 ton
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zawarcie umowy dla Oddziału KWK Mysłowice -Wesoła na świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów stanu technicznego połączonych z próbami szczelności, a także wykonywanie napraw ewentualnych nieszczelności w wewnętrznych instalacjach gazowych w obiektach kubaturowych w rejonach objętych wpływami eksploatacji górniczej, również po zaistniałych wstrząsach.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.