Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00468914/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług koparką i samochodem ciężarowym dla Gminy Czarnocin w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnocin 100
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-506
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 3512028
1.5.8.) Numer faksu: (41) 3512029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czarnocin.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0d1fa8b-4ee7-43f5-9faf-c57844dce3761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług koparką i samochodem ciężarowym dla Gminy Czarnocin w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0d1fa8b-4ee7-43f5-9faf-c57844dce376
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191475/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług koparką i samochodem ciężarowym dla Gminy Czarnocin w 2024 roku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 31800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług koparką i samochodem ciężarowym, w zakresie bieżącego utrzymania dróg, rowów oraz innych terenów gminnych stosownie do otrzymanego zlecenia w okresie od podpisania umowy do 3 miesięcy od podpisania umowy.
Zamówienie obejmuje następujący zakres usług:
1. Usługi koparki kołowej lub koparko - ładowarki z osprzętem roboczym do wykonywania usług zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, w tym: łyżka do skarpowania o szerokości min. 1,2 m, łyżka 50-100 cm, osprzęt do odmulania przepustów oraz do załadunku rur przepustowych - szacunkowa ilość 160 godzin pracy.
Koparką będą wykonywane m.in. następujące prace: załadunek i równanie kruszywa, ziemi, gruzu, profilowanie dróg, udrażnianie i odmulanie rowów, ścinanie poboczy, usuwanie korzeni, czyszczenie i montaż przepustów.
2. Usługi transportowe samochodem samowyładowczym skrzyniowym o ładowności min 8 ton, z możliwością rozładunku bocznego i tylnego- szacunkowa ilość 300 km.
Samochód będzie wykorzystywany do transportu m.in. kruszyw na drogi polne i dojazdowe do zabudowań, przewożenia ziemi i gruzu. Usługi będą wykonywane na krótkich trasach, głównie na terenie Gminy Czarnocin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39114 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44526 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39114 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi koparko ładowarką Krzysztof Porada
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292195359
7.3.3) Ulica: Łatanice 6 a
7.3.4) Miejscowość: Łatanice
7.3.5) Kod pocztowy: 28-160
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39114 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie transportu wraz z utylizacją odpadów i eksmisja z nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy położonych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- "Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje"
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Zamysłowie
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Roboty i usługi w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze z podziałem na 4 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.