Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419590/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00429289/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00431489/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach oświatowych w Zduńskiej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/167203/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach oświatowych w Zduńskiej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c31922b1-7c00-41cc-8042-8c877e2644bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012659/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach oświatowych w Zduńskiej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.35.2024.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260365,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z konserwacją pokryć dachowych w następujących budynkach oświatowych w Zduńskiej Woli:
1) Publiczne Przedszkole nr 3 przy ul. Szadkowskiej 22A, dz. nr 558/1; 559/16 i 559/17 obr. 4.
2) Publiczne Przedszkole nr 6 przy ul. Żytniej 19/23, dz. nr 493/2 i 494/2 obr. 4.
3) Publiczne Przedszkole nr 10 przy ul. Zielonej 49, dz. nr 24/22; 24/8; 24/7 i 24/20 obr. 8.
2. W zakres zamówienia wchodzi:
1) miejscowa konserwacja pokryć dachowych w obrębie których będzie montowana instalacja fotowoltaiczna polegająca na oczyszczeniu i zagruntowaniu dachu oraz dwukrotnym przesmarowaniu papą w płynie lub równoważnym środkiem tworzącym wodoszczelną powłokę;
2) korekta koron 2 drzew w celu usunięcia zacienia budowanej instalacji;
3) dostawa i montaż konstrukcji wsporczych wraz z ich uziemieniem;
4) dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych wraz z okablowaniem;
5) dostawa i montaż wyłącznika przeciwpożarowego;
6) dostawa i montaż rozdzielnic RPV:
7) dostawa i montaż niezbędnego okablowania;
8) przegląd i naprawa istniejącej instalacji odgromowej;
9) dostawa i montaż oznakowania obiektu znakami bezpieczeństwa;
10) dostawa i montaż urządzeń do zdalnego odczytu energii w budynkach objętych przedmiotem zamówienia (zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu serwera zdalnego odczytu danych z liczników energii elektrycznej w budynku Urzędu Miasta Zduńska Wola);
11) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do PGE Dystrybucja S.A.,
12) uzyskanie wszelkich uzgodnień odbiorowych, prowadzących do przekazania instalacji do użytkowania i pracy z siecią elektroenergetyczną PGE,
13) zawiadomienie Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane art. 56 ust. 1a.
14) przeszkolenie wyznaczonych pracowników z obsługi instalacji wraz z instalacją dedykowanego oprogramowania do monitorowania instalacji na urządzeniach użytkowników;
15) przeglądy gwarancyjne obejmujące diagnostykę i konserwację dostarczonych i zamontowanych urządzeń (min. 1 raz w roku). Koszty materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamontowanych urządzeń w tym koszty dojazdu i robocizny ponosi Wykonawca. Zakres konserwacji musi być zgodny z DTR producenta urządzeń i przyrządów;
16) przygotowanie i urządzenie placu budowy,
17) uporządkowanie terenu budowy do stanu pierwotnego.
3. Podstawa wykonania robót.
1) dokumentacja projektowa;
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4. Informacje dodatkowe.
1) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 10 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym.
2) Zamawiający informuje, że zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową.
3) Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego
4) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) dokumentacji projektowej,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia,
d) obowiązujących normach,
z uwzględnieniem poniższych warunków:
materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów,
przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.
5. Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SWZ. Przedłożone przedmiary robót mogą być nie szczegółowe i mają charakter orientacyjny, należy uwzględnić wszystkie nieujęte do przedmiaru elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362939,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNLIKE POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971784095
7.3.3) Ulica: Rynek 60
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Remont korytarzy (parter, I, II piętro) oraz klatek schodowych - I/Wieluń
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 2+1 na potrzeby II Oddziału ZUS w Łodzi, Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11
- Budowa ul. J. Długosza i Krańcowej
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KORONOWIE
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w m. Rzeczyca
- Remont tylnych elewacji budynku szkoły w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Świdnicy przy ul. Kościelnej 32"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.