Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444109/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych sprzętów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewętrznych i Administracji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690028840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 16
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrz@szpitalmsw.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpitalmsw.rzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych sprzętów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5c5f347-6650-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023173/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.64 Szafka przyłóżkowa
1.2.65 Regały ze stali kwasoodpornej
1.2.66 Skaner żył
1.2.67 Zestaw do szybkiego toczenia krwi
1.2.68 Aparat do ekg z wózkiem
1.2.69 Wózek transportowy
1.2.70 Unguator automatyczny
1.2.71 Termohigrometr
1.2.72 Wózek platformowy do transportu
1.2.73 Waga apteczna
1.2.74 Suszarka laboratoryjna
1.2.75 Suszarka do rąk
1.2.76 Lodówka
1.2.77 Destylator wody
1.2.78 Lampa bakteriobójcza
1.2.79 Bateria zlewozmywakowa
1.2.80 Kuchenka
1.2.81 Paleta plastikowa zmywalna
1.2.82 Odkurzacz bezworkowy
1.2.83 Wózek mały z mopami do sprzątania
1.2.84 Kosz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/ZZP.2375.38.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347870 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 228740 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafka przyłóżkowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 81900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różny asortyment4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
38414000-0 - Higrometry
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
42910000-8 - Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39224340-3 - Kosze
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
38310000-1 - Wagi precyzyjne
4.5.5.) Wartość części: 146840 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114608,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114608,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114608,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKRET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751524191
7.3.3) Ulica: Budowlana 7
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114608,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-10-02-094
7.3.3) Ulica: Al. Spółdzielczości Pracy 38
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-147
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-12INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.