eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielichowoUsuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Wielichowo



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Wielichowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielichowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek, 10

1.5.2.) Miejscowość: Wielichowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wielichowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielichowo.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wielichowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Wielichowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5efacbfb-6c4d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Wielichowo” pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Wielichowo. Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej dostarczonych przez rolników z terenu gminy Wielichowo do miejsca wskazanego do przeładunku przez Zamawiającego, w tym: załadunek, odbiór odpadów transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag wraz z kosztami unieszkodliwiania oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów. Wykonawca konkretne terminy zbiórek ustali z Zamawiającym na min. 7 dni przed ich rozpoczęciem.
2. Ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników (nie więcej niż łącznie 308 Mg):
a) odpady z folii rolniczych – 240 Mg
b) siatki do owijania balotów – 27 Mg
c) sznurki do owijania balotów – 6 Mg
d) opakowania typu Big Bag – 16 Mg
e) opakowania po nawozach – 19 Mg.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ukształtowania podziału masy poszczególnych rodzajów odpadów.
3. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
a) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,
b) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów,
c) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia,
d) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki do owijania balotów, sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu.
Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
a) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady,
b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag,
c) datę odbioru,
d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: folie rolnicze; siatki do owijania balotów; sznurki do owijania balotów; opakowania po nawozach; opakowania typu Big Bag,
e) podpis właściciela/użytkownika,
f) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
g) pieczęć firmową wykonawcy,
2) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, za pośrednictwem systemu BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
3) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
4) Wykonawca sporządzi elektroniczną tabelę w programie Excel z danymi osób przekazujących odpady wraz z masami oddanych przez nią odpadów.
5) W terminie 7 dni po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające:
a) adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady,
b) ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag,
c) wygenerowane z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
d) zestawienie w postaci tabeli w wersji elektronicznej w programie Excel z danymi osób oddających odpady wraz z masami oddanych przez nią odpadów w celu realizacji sprawozdania pomocy publicznej przez Gminę Wielichowo.
6) po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych oraz złoży protokoły wykonania usług podpisane przez wykonawcę i osobę przekazującą odpady, które zostaną zaakceptowane podpisem przez przedstawiciela Zamawiającego.
7) w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedsięwzięcia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Gminie Wielichowo dokumenty potwierdzające osiągnięcie efektu ekologicznego Przedsięwzięcia:
a) oświadczenie o osiągnięciu efektu ekologicznego,
b) wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
c) wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
8) Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady. Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
9) Wykonawca we własnym zakresie powiadomi mieszkańców o terminie i miejscu przekazania mu odpadów rolnych.
10) Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
11) Rozliczenie będzie dokonane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów przekazanych przez rolników, wynikającej z wystawionych w tym celu za pośrednictwem Rejestru BDO kart przekazania odpadów, zgodnie z ofertą cenową dla odpadów po cenie jednostkowej brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu został złożona jedna oferta przez Wykonawcę - JAREX Jolanta Boruszewska, Głużek 134A, 06-521 Wiśniewo. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w wyznaczonym terminie (09 listopada 2023 r. o godz. 10.00) nie złożył podmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę - JAREX Jolanta Boruszewska, Głużek 134A, 06-521 Wiśniewo.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138045,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138045,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.