Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484103/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
- 2023/BZP 00052620/01 - Wynik z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.godlewska@umw.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500482
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00484103
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz
z ofertą, przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania spełniają wymagania i cechy określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
1) oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego, że jest materiałem fabrycznie nowym, wolnym od wad, kompletnym, a żaden z jego elementów nie jest wtórnie wykorzystywany ani nie pochodzi z procesu recyclingu,
2) deklarację, że oferowana wydajność / żywotność oferowanych materiałów eksploatacyjnych jest co najmniej taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnych materiałów producenta,
3) oświadczenie producenta produktu, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych,
4) oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji
i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta,
5) listę urządzeń kompatybilnych wraz z podaniem typu i modelu urządzenia,
6) raporty z badań wydajnościowych wykonane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składaniem ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) spełniające wszystkie wymogi norm: ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2007, ISO/IEC 24712:2007 lub równoważnych, potwierdzające, że wydajność oferowanego materiału jest taka sama lub wyższa
w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu do którego jest przeznaczony.
Po zmianie:
Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz
z ofertą, przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania spełniają wymagania i cechy określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
1) oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego, że jest materiałem fabrycznie nowym, wolnym od wad, kompletnym, a żaden z jego elementów nie jest wtórnie wykorzystywany ani nie pochodzi z procesu recyclingu,
2) deklarację, że oferowana wydajność / żywotność oferowanych materiałów eksploatacyjnych jest co najmniej taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnych materiałów producenta,
3) oświadczenie producenta produktu, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych,
4) oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji
i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta,
5) listę urządzeń kompatybilnych wraz z podaniem typu i modelu urządzenia,
6) raporty z badań wydajnościowych (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) spełniające wszystkie wymogi norm: ISO/IEC 19752:2017 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711:2021 i 24712:2007 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798:2017 dla tonerów kolorowych lub norm równoważnych, potwierdzające, że wydajność oferowanego materiału jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu do którego jest przeznaczony.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-19 09:00
Po zmianie:
2022-12-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-19 09:15
Po zmianie:
2022-12-21 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-17
Po zmianie:
2023-01-19
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.