Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447788/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 15 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.stefanska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=721565871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 15 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3318bdc9-0ecc-449a-a4ae-0fb233522b76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226851/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Remont budynku nr 10 (klub) zlokalizowanego w kompleksie wojskowym przy al. Żołnierza 37 w Stargardzie oraz remont ogrodzenia w Glewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26-ZP-RB-08-24/113
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone:Dla części 1 pn. „Remont budynku nr 10 (klub) zlokalizowanego w kompleksie wojskowym przy Al. Żołnierza 37 w Stargardzie” w załączniku nr 3A zawierającym: Przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 246329,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone:Dla części 2 pn. „Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Glewicach” w załączniku nr 3B zawierającym: Przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 40883,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272004,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272004,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŻMU-DOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522688123
7.3.3) Ulica: Zielonogórska
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-084
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272004,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 2 pn. „Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Glewicach” na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użytkowym przy ul. Jagiellońskiej 33 w Szczecinie
- Druk i dostawa ilustrowanej książki "Bogusław X Magnus, książę pomorski (1454-1523). Źródła i komentarze"
- Kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych, hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby trzech szkoleń, w tym dwóch online i jednego stacjonarnego nt. rewitalizacji dla ...
- Świadczenie usługi zarządzania powstałą w ramach SBO infrastrukturą sportową położoną na nieruchomości przy ul. Skalistej 23 w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Stargardzie, Myśliborzu, Pyrzycach i Gryfinie.
- Dostawa przenośnej podłogi baletowej z akcesoriami na potrzeby działalności artystycznej Opery na Zamku w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Lubartów - etap II
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.