eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchańOpracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Suchań



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Suchań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 72

1.5.2.) Miejscowość: Suchań

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-132

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915624015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d573f496-2a49-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Suchań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d573f496-2a49-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002684/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Suchań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający będzie się ubiegał o dofinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w Inwestycji A1.3.1 KOMPONENT A. „Odporność i Konkurencyjność Gospodarki” CEL SZCZEGÓŁOWY A1. Ograniczenie wpływu COVID-19 i skutków spowodowanego przez niego kryzysu na przedsiębiorstwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Suchań. Granice opracowania: Gmina Suchań w granicach administracyjnych. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia - powierzchnia Gminy Suchań w granicach administracyjnych to ok. 133 km2.
2. Zakres opracowania obejmować będzie w szczególności:
1) dokonanie uproszczonej inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu miasta i gminy Suchań,
2) przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Miejską w Suchaniu uchwały o przystąpieniu do opracowania planu ogólnego,
3) przygotowanie wymaganych przepisami prawa projektów stosownych ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza Suchania,
4) analiza wniosków złożonych przez osoby fizyczne i prawne oraz przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z odpowiednim uzasadnieniem, opracowanie odpowiedzi do organów i instytucji,
5) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego wraz ze wskazaniem odpowiednich instytucji,
6) opracowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz przygotowanie bazy danych (część tekstowa, dane przestrzenne, wizualizacja przyjętych rozwiązań w ramach uzasadnienia),
7) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
8) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno – Urbanistycznej wraz z uzyskaniem pozytywnej opinii,
9) udział w spotkaniach, naradach, w szczególności przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi w przepisach prawa,
10) analiza i wykonanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z naniesieniem ewentualnych poprawek w projekcie planu ogólnego,
11) przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi, w tym w szczególności: przygotowanie ogłoszenia o konsultacjach, przeprowadzenie spotkania otwartego z prezentacją projektu planu ogólnego, rozpatrzenie zgłoszonych w ramach konsultacji uwag, przygotowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji,
12) analiza wniesionych uwag do projektu planu ogólnego, oraz przedstawienie sposobu ich rozstrzygnięcia,
13) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w komisjach przed sesją oraz sesji Rady Miejskiej w Suchaniu, na której będzie uchwalany plan ogólny,
14) skompletowanie całej dokumentacji formalno-prawnej w formie elektronicznej do przedłożenia do Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie,
15) ponowienie czynności w przypadku określonym w art. 13j ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.),
16) w przypadku wystąpienia uwag od Wojewody Wykonawca zobowiązany jest do ponowienia niezbędnych czynności i opracowania niezbędnych dokumentów,
17) doprowadzenie do zgodności planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia jego nieważności przez Wojewodę,
18) koordynowanie przeprowadzenia całej procedury planistycznej oraz na ewentualnie wnioski Zamawiającego uczestniczenie w spotkaniach.
3. Wszelkie prace lub czynności, które będą niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu, kosztów i terminu zamówienia.
4. W Gminie Suchań obecnie obowiązują 3 Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego, które zajmują około 1286 ha czyli 9,7% ogólnej powierzchni, dotyczą one terenów pod lokalizację elektrowni wiatrowych oraz przebiegu linii elektroenergetycznych wysokiego napięcia.
5. Projekt planu ogólnego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności: wymogami zawartymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023r. poz. 2758), rozporządzeniem Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2024 r. poz. 54), ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), a także z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy oraz planowania zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji, ochrony danych osobowych.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział IV specyfikacji warunków zamówienia oraz postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTOWE PIOTR KOWALSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810066101

7.3.3) Ulica: ul. Sowia 34C,

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-792

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Ekofizjografia i prognoza oddziaływania na środowisko


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.