Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437063/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż instalacji OZE na świetlicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZESMYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 13
1.5.2.) Miejscowość: Przesmyki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-109
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@przesmyki.pl, gmina@przesmyki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przesmyki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b816533-6754-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji OZE na świetlicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b816533-6754-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010223/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Montaż instalacji OZE na świetlicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIZp.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy projektu pn: „Montaż instalacji OZE na świetlicach”. W ramach zamówienia wykonawca na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego wykona dokumentację techniczną, dostarczy materiały i urządzenia oraz zainstaluje i uruchomi 10 instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej podanych poniżej.
2. Wielkość oraz lokalizacja instalacji do wykonania w ramach zamówienia::
1) Instalacje o mocy 8,0 kWp
a) Budynek wiejski w miejscowości Dąbrowa; Dąbrowa 130, 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 1125/5.
b) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Kamianki-Czabaje, Kamianki-Czabaje 26, 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 407
c) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Kamianki-Nicki, Kamianki-Nicki 36; 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 29/3
d) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Kukawki, Kukawki 24, 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 284
e) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Łysów, Łysów 27, 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 519/1
2) Instalacja o mocy 6,0 kWp
Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Wólka Łysowska, Wólka Łysowska 9; 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 392/1, 393.
3) Instalacja o mocy 5,0 kWp
a) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Górki, Górki 26, 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 189
b) Budynek strażnicy w miejscowości Kamianki Lackie; Kamianki Lackie 67; 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 256/2; 257/2.
c) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Lipiny, Lipiny 21, 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 313/2.
d) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Pniewiski, Pniewiski 44, 08-109 Przesmyki; dz. ew. nr 175.
3. Wykonawca w ramach zamówienia wykona następujące czynności:
1) Opracowanie dokumentacji technicznej
2) Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do zainstalowania i uruchomienia instalacji.
3) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.).
4) Realizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego.
5) Zakup niezbędnych materiałów i zrealizowanie ich dostawy.
6) Wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji.
7) Wykonanie i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników w tym zgłoszenie instalacji do Operatora Systemu Dystrybucyjnego i zgłoszenie instalacji do Państwowej Straży Pożarnej (jeżeli dotyczy), ,
8) Usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym.
UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania instalacji znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) – stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie zadania pn: „Montaż instalacji OZE na świetlicach”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
31311000-9 - Podłączenia energetyczne
31320000-5 - Kable energetyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282838,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307377,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLenergy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384876499
7.3.3) Ulica: Włocławska 167
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż instalacji fotowoltaicznej - SH Energia Sebastian Hacia 32-310 Klucze, Nowa 22
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.