Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00442133/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylanka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Kobylanka
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c73cb645-64ef-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042227/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg Gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KŚ.271.09.2023.AM.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.2. Zamówienie obejmuje trzy zadania (Części):
1) Zadanie I – 35,65 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
2) Zadanie II – 33,93 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
3) Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z parkingów, placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 220670,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.2. Zamówienie obejmuje trzy zadania (Części):
1) Zadanie I – 35,65 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
2) Zadanie II – 33,93 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
3) Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z parkingów, placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 95601,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.2. Zamówienie obejmuje trzy zadania (Części):
1) Zadanie I – 35,65 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
2) Zadanie II – 33,93 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
3) Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z parkingów, placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 37260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36, 73-108 Kobylanka, tel. 604620431, fax: 91 5610253, e-mail: kachniarz@op.pl NIP: 8541003327
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 470.769,77 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 153.501,67 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 55.982,01 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
2. Paan-bus Sp. z o.o. ul. Przedwiośnie 14/2, 70-877 Szczecin tel. 508018102, e-mail: karol.paanbus@wp.pl NIP: 8531249937
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 255.806,50 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 148.585,30 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 208.571,80 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Oferta Wykonawcy Paan-bus Sp. z o.o. została odrzucona. Szczegółowe uzasadnienie odrzucenia oferty zawarto w korespondencji skierowanej do Wykonawców w dniu 24 października 2023 r.
Na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 353.532,66 zł brutto,
w tym:
Część 1: 220.670,80 zł brutto,
Część 2: 95.601,70 zł brutto,
Część 3: 37.260,16 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470769,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470769,77 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36, 73-108 Kobylanka, tel. 604620431, fax: 91 5610253, e-mail: kachniarz@op.pl NIP: 8541003327
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 470.769,77 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 153.501,67 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 55.982,01 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
2. Paan-bus Sp. z o.o. ul. Przedwiośnie 14/2, 70-877 Szczecin tel. 508018102, e-mail: karol.paanbus@wp.pl NIP: 8531249937
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 255.806,50 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 148.585,30 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 208.571,80 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Oferta Wykonawcy Paan-bus Sp. z o.o. została odrzucona. Szczegółowe uzasadnienie odrzucenia oferty zawarto w korespondencji skierowanej do Wykonawców w dniu 24 października 2023 r.
Na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 353.532,66 zł brutto,
w tym:
Część 1: 220.670,80 zł brutto,
Część 2: 95.601,70 zł brutto,
Część 3: 37.260,16 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153501,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153501,67 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36, 73-108 Kobylanka, tel. 604620431, fax: 91 5610253, e-mail: kachniarz@op.pl NIP: 8541003327
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 470.769,77 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 153.501,67 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 55.982,01 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
2. Paan-bus Sp. z o.o. ul. Przedwiośnie 14/2, 70-877 Szczecin tel. 508018102, e-mail: karol.paanbus@wp.pl NIP: 8531249937
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 255.806,50 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 148.585,30 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 208.571,80 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina
Oferta Wykonawcy Paan-bus Sp. z o.o. została odrzucona. Szczegółowe uzasadnienie odrzucenia oferty zawarto w korespondencji skierowanej do Wykonawców w dniu 24 października 2023 r.
Na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 353.532,66 zł brutto,
w tym:
Część 1: 220.670,80 zł brutto,
Część 2: 95.601,70 zł brutto,
Część 3: 37.260,16 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55982,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55982,01 PLN
INNE PRZETARGI KOBYLANKA
więcej: przetargi KOBYLANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Zimowe utrzymanie dróg 2024/2025 Cz. 1 i 10
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku
- Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi na nieruchomościach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2025 r
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.