eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiatówDostawa artykułów chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych powiatu gryfickiego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych powiatu gryfickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Jarominie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005479556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaromin 50

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: (0 91) 387 25 29

1.5.8.) Numer faksu: (0 91) 387 33 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grupa2@dpsjaromin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.jaromin.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych powiatu gryfickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79f494dc-537e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039484/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych powiatu gryfickiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2.4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych powiatu gryfickiego. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 - kalkulacji cenowej.
2. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy.
3. Dostawy następować będą sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Artykuły chemii gospodarczej powinny być dostarczone do magazynu Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7.30 do godziny 15.00. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i dzień dostawy) będzie składane telefonicznie przez Zamawiającego raz w miesiącu. Dostawa powinna nastąpić do 7 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W zamówieniu zostanie wskazany asortyment, ilości oraz miejsce dostawy. Zamawiający zastrzega sobie, w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, możliwość dostawy towaru w inny dzień lub w innych godzinach.
4. Odbiorcami będą następujące jednostki organizacyjne:
a) Dom Pomocy Społecznej w Jarominie,
72-320 Trzebiatów, Jaromin 50 – około 48 % wielkości zamówienia
b) Dom Pomocy Społecznej w Gryficach
72-300 Gryfice, ul. Kościuszki 35 – około 19 % wielkości zamówienia
c) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Rewalu
72-344 Rewal, ul. Klifowa 17 – około 13 % wielkości zamówienia
d) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Waniorowie
72-300 Gryfice, Waniorowo 4 – około 7 % wielkości zamówienia
e) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Dom dla Dzieci
72-300 Gryfice, ul. Polna 8 – około 13 % wielkości zamówienia
5. Odbiorcy upoważnieni będą przez Zamawiającego do podpisania z Wykonawcą indywidualnych umów, zgodnych z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Podział zamówienia groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Zamówienie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw, a brak podziału zamówienia na części nie zakłóca konkurencji.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8).
10. Dostawy winny być realizowane w opakowaniach oraz transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko - z zapewnieniem właściwego transportu, gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
11. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych w danym asortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub emailem. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę.
12. Wykonawca będzie dostarczał towar fabrycznie nowy, o tych samych parametrach i właściwościach oraz tego samego producenta, co przedstawiony w ofercie, a także zgodny z zamówieniem Zamawiającego. Każda dostarczona partia towaru musi posiadać nienaruszone cechy fabrycznego opakowania oraz etykiety umożliwiające identyfikację towaru. Opakowania zbiorcze dostarczanych towarów muszą posiadać następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, termin przydatności do użycia (gwarantujący optymalne wykorzystanie produktu), ilość, oznakowanie CE.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia co do nieodpowiedniej ich jakości. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia produktów pełnowartościowych w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez Zamawiającego – nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831000-6 - Preparaty piorące

33711900-6 - Mydło

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39224320-7 - Gąbki

39514200-0 - Ścierki

39224330-0 - Wiadra

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

33711110-1 - Dezodoranty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322424,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343691,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343691,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elte sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522345966

7.3.3) Ulica: ul Warcisława 5B

7.3.4) Miejscowość: Stare Czarnowo

7.3.5) Kod pocztowy: 74-106

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343691,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.