Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00487150/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00495219/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00580129/01 - Wynik z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w kompleksie budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.4.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500596
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00487150
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca dołącza do oferty (jeśli dotyczy):
1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa
w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku wykonawcy polegającego na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby – załącznik nr 3 do IDW.
2) Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117
ust. 4 ustawy Pzp – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia – załącznik nr 4 do IDW.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania:
1) Wykaz usług – wg załącznika nr 7 do SWZ IDW, polegających na należytym wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (dwie odrębne umowy, których czas realizacji na podstawie jednej umowy wynosi minimum 12 miesięcy następujących po sobie) lub jednego zamówienia, którego czas realizacji na podstawie jednej umowy wynosi minimum 24 miesiące następujące po sobie), polegających na świadczeniu usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynków, w tym biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2 (wyłączając powierzchnię hal, magazynów i szpitali).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców
(konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli
spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy
zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania, winien wyodrębnić zakres/rodzaj
usług wymaganych przez zamawiającego i podać jego wartość.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/
umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.
2) Wykaz osób – wg załącznika nr 8 do SWZ IDW, skierowanych do realizacji
zamówienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, w szczególności:
co najmniej 5 osób zatrudnionych na cały etat lub co najmniej 10 osób
zatrudnionych na ½ etatu,
w tym co najmniej 1 osoba spośród wyżej wymienionych posiadająca:
uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 1 m,
stosowne zaświadczenie lekarza medycyny pracy w tym zakresie.
Wszystkie ww. osoby muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę
(w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców
(konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli
spełnią go łącznie wykonawcy składający ofertę.
3) Wykaz narzędzi – wg załącznika nr 9 do SWZ IDW:
a) co najmniej 5 wózków serwisowych do sprzątania,
b) co najmniej 5 zestawów podstawowych narzędzi do sprzątania: szczotka,
szufelka, mop, wiadro,
c) co najmniej 3 odkurzacze,
d) co najmniej 2 drabiny,
e) co najmniej 1 szt. sprzętu do usuwania pajęczyn na wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców
(konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli
spełnią go łącznie wykonawcy składający ofertę.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. podmiotowych środków
dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Po zmianie:
Wykonawca dołącza do oferty (jeśli dotyczy):
1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa
w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku wykonawcy polegającego na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby – załącznik nr 3 do IDW.
2) Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117
ust. 4 ustawy Pzp – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia – załącznik nr 4 do IDW.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania:
1) Wykaz usług – wg załącznika nr 7 do SWZ IDW, polegających na należytym wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (dwie odrębne umowy, których czas realizacji na podstawie jednej umowy wynosi minimum 12 miesięcy następujących po sobie) lub jednego zamówienia, którego czas realizacji na podstawie jednej umowy wynosi minimum 24 miesiące następujące po sobie), polegających na świadczeniu usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynków, w tym biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2 (wyłączając powierzchnię hal, magazynów i szpitali).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców
(konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli
spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy
zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania, winien wyodrębnić zakres/rodzaj
usług wymaganych przez zamawiającego i podać jego wartość.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/
umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.
2) dowody określające czy usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie
3) Wykaz osób – wg załącznika nr 8 do SWZ IDW, skierowanych do realizacji
zamówienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, w szczególności:
co najmniej 5 osób zatrudnionych na cały etat lub co najmniej 10 osób
zatrudnionych na ½ etatu,
w tym co najmniej 1 osoba spośród wyżej wymienionych posiadająca:
uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 1 m,
stosowne zaświadczenie lekarza medycyny pracy w tym zakresie.
Wszystkie ww. osoby muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę
(w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców
(konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli
spełnią go łącznie wykonawcy składający ofertę.
4) Wykaz narzędzi – wg załącznika nr 9 do SWZ IDW:
a) co najmniej 5 wózków serwisowych do sprzątania,
b) co najmniej 5 zestawów podstawowych narzędzi do sprzątania: szczotka,
szufelka, mop, wiadro,
c) co najmniej 3 odkurzacze,
d) co najmniej 2 drabiny,
e) co najmniej 1 szt. sprzętu do usuwania pajęczyn na wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców
(konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli
spełnią go łącznie wykonawcy składający ofertę.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. podmiotowych środków
dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2025 rok.
- Usługa dowozu i odwozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Piotrkowie Trybunalskim i innych jednostek oświatowych na terenie miasta Piotrkowa Tryb.
- WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup auta dla Powiatu Piotrkowskiego.
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa utrzymanie czystości w pomieszczeniach Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie i Środowiskowego Domu Samopomocy Mozaika w Lublinie w roku 2025 r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.