eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Magnuszew"Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24

1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fabbba9b-1c52-47a5-802e-6f9637dcddba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fabbba9b-1c52-47a5-802e-6f9637dcddba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087188/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkól i Placówek Oświatowych w Magnuszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410681

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie”
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń (pozwoleń) oraz wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych
w zakresie termomodernizacji wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie pow. kozienicki woj. Mazowieckie.

Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia, certyfikaty itp., wynikające z opracowywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.

W ramach zakresu rzeczowego przewidziano:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej, Specyfikacji Technicznych
zgodnej z „Rozporządzeniem”
2. Modernizację systemu ogrzewczego – wymianę pieców c.o. i c.c.w.u na nowe olejowe;
wykonanie nowej technologii kotłowni; wymiana zewnętrznego podziemnego zbiornika na olej opałowy; wymiana przyłącza – zasilania podziemnego między zbiornikiem zewnętrznym, a kotłownią
3. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie nowej instalacji centralnego
ogrzewania na nową wykonaną z rur stalowych metodą zaciskową; wymianę
grzejników na grzejniki z zaworami termostatycznymi
4. Modernizację systemu przygotowania c.w.u. – montaż technologii kotłowni, montaż
zasobnika, wymiana dostępnych i możliwych do wymiany głównych przewodów
zasilających
5. Wykonanie instalacji hydrantowej z zaworem pierwszeństwa
6. Wymianę poziomów – zasilania w zimną wodę w budynku
7. Ocieplenie ścian zewnętrznych podziemia wraz z robotami towarzyszącymi
8. Ocieplenie stropodachów i dachu
9. Wymianę poszycia dachu sali gimnastycznej z płyt warstwowych
10. Wymianę okien w pomieszczeniach ogrzewanych sali gimnastycznej oraz budynku placówki
11. Montaż w istniejących oknach nawiewników
12. Ocieplenie stropów wraz z modernizacją pokrycia dachowego
13. Montaż instalacji PV o mocy 35 kWp na konstrukcji wsporczej



Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącym załącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU.

Wykonawca inwestycji zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, mając na uwadze zamierzony cel i funkcje planowanego przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.

Zadaniem wykonawcy będzie dokonanie weryfikacji wykonalności zaproponowanych rozwiązań,
a w przypadku identyfikacji konfliktów wymagań zaproponowanie ich rozwiązania.

Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 60miesięcy gwarancji na wykonane zadanie. Zadeklarowany okres gwarancji podlega ocenie punktowej na zasadach określonych w rozdziale XVI SWZ

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym znajdującym się w dokumentach zamówienia – Załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5718635,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9163500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5718935,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globalterm sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386901830

7.3.3) Ulica: Magazynowa 13b/74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5718635,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.