eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka Panieńska nr geod. 35/17 i w m. Szopinek nr geod. 184/63, 184/73 (posesje od 54O do 55U w m. Wólka Panieńska oraz posesje od 96L do 96T w m. Szopinek).



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka Panieńska nr geod. 35/17 i w m. Szopinek nr geod. 184/63, 184/73 (posesje od 54O do 55U w m. Wólka Panieńska oraz posesje od 96L do 96T w m. Szopinek).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka Panieńska nr geod. 35/17 i w m. Szopinek nr geod. 184/63, 184/73 (posesje od 54O do 55U w m. Wólka Panieńska oraz posesje od 96L do 96T w m. Szopinek).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c23d66-5ec6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053106/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka Panieńska nr geod. 35/17 i w m. Szopinek nr geod. 184/63, 184/73 (posesje od 54O do 55U w m. Wólka Panieńska oraz posesje od 96L do 96T w m. Szopinek).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421515

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.:”Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka Panieńska nr geod. 35/17 i w m. Szopinek nr geod. 184/63, 184/73 (posesje od 54O do 55U w m. Wólka Panieńska oraz posesje od 96L do 96T w m. Szopinek)”.
Zakres inwestycji obejmuje projekt budowy dróg wewnętrznych na pięciu odcinkach w Gminie Zamość.
Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dróg wewnętrznych w miejscowości Wólka Panieńska, Szopinek, Kalinowice. Zakres rzeczowy zadania obejmuje 5 odcinków dróg wewnętrznych o łącznej długości ok. 578 m.
1 odcinek:
- na działce o nr geod. 35/17 w m. Wólka Panieńska o długości ok. 247 m, szerokości jezdni 4,5 m nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi o szerokości 0,75 m;
2 odcinek:
- na działce o nr geod. 184/63 w m. Szopinek o długości ok. 176 m, szerokości jezdni 5,0 m nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi o szerokości 0,75 m;
3 odcinek:
- na działce o nr geod. 184/73 w m. Szopinek o długości ok. 78 m, szerokości jezdni 5,0 m nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi o szerokości 0,75 m,
4 odcinek:
- na działce o nr geod. 184/67 w m. Szopinek o długości ok. 48 m, szerokości jezdni 5,0 m nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi o szerokości 0,75 m,
5 odcinek:
- na działkach o nr geod. 37/4 w m. Wólka Panieńska; 26/17 w m. Kalinowice o długości ok. 29 m, szerokości jezdni 5,0 m o nawierzchni bitumicznej z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi szerokości 0,75 m,
2) Odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego (studnie chłonne) w przypadku konieczności inne urządzenia odwadniające i odprowadzające wody opadowe.
3) Oświetlenie dróg w technologii LED należy zaprojektować z włączeniem i nawiązaniem do istniejącej sieci oświetlenia w ciągu drogi gminnej nr 110438L. Budowę nowych oraz przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek.
4) Należy zapewnić dowiązanie sytuacyjno-wysokościowe projektowanego układu drogowego do otaczającego terenu oraz układu komunikacyjnego w tym m.in., włączenie do drogi gminnej nr 110438L w miejscowości Szopinek, skrzyżowanie z drogami wewnętrznymi (dz. ewid. 35/17, 184/73, 184/63, 184/67, 26/17).
5) Budowę nowych oraz przebudowę istniejących zjazdów i dojść pieszych.
6) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
7) likwidację kolizji z sieciami i urządzeniami uzbrojenia podziemnego, nadziemnego i naziemnego wg warunków wydanych przez właścicieli/zarządców poszczególnych sieci,
8) opracowanie i zatwierdzenie stałej i czasowej organizacji ruchu zawierających elementy oznakowania pionowego, poziomego, urządzenia bezpieczeństwa ruchu itp.

Dokumentację projektowo – kosztorysową należy opracować zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, stanowiącymi załącznik nr 1 do zakresu rzeczowego.

Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie we wszystkich branżach i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowana dokumentacja stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienia wykonawcy przyszłych robót budowlanych. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać zasady opisywania przedmiotu zamówienia wynikające z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Dokumentacja stanowi podstawę do wykonania robót budowlanych oraz użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń, rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, w tym także uzgodnienia, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych.

Dokumentacja projektowo - kosztorysowa niezbędna jest do złożenia wniosku o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKO CONSULTING MAGDA KOBOJEK-ŁOKAJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252113989

7.3.3) Ulica: UL.PEOWIAKÓW 9/27

7.3.4) Miejscowość: ZAMOŚĆ

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.