eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikBudowa, rozbudowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i rekreacyjno- sportowej na terenie Gminy Rudnik.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i rekreacyjno- sportowej na terenie Gminy Rudnik.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozielska1

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324106428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aabb7d53-1f30-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozbudowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i rekreacyjno- sportowej na terenie Gminy Rudnik.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aabb7d53-1f30-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042831/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa , rozbudowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i rekreacyjno - sportowej na terenie Gminy Rudnik zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Edycja 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4877964,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w formule “zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz realizacji robót w ramach zamówienia pn„ Budowa, rozbudowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i rekreacyjno – sportowej na terenie Gminy Rudnik”, realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 8/2023/2312/PolskiLad
2. Opis inwestycji ujęty we wniosku w programie POLSKI ŁAD
W ramach zadania zostanie wykonany I etap prac przy budowie, rozbudowie i modernizacji infrastruktury kulturalnej i rekreacyjno - sportowej na terenie Gminy Rudnik ,który zakłada prace nad odtworzeniem naturalnego zbiornika – stawu, który będzie pełnił rolę rekreacyjną, z uwzględnieniem zachowania elementów ważnych kulturowo dla mieszkańców Gminy w celu ożywienia społeczno – gospodarczego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Zagospodarowanie miejsca i obiekty zachęcać będą do spędzenia czasu wolnego, aktywizacji oraz integracji, dzięki któremu mieszkańcy Gminy Rudnik będą czuli się bardziej związani z gminą. W ramach zadania planowany jest również wykonanie infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem pobliskiej przestrzeni.

3. Przedsięwzięcie inwestycyjne pn. „Budowa, rozbudowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i rekreacyjno– sportowej na terenie Gminy Rudnik”, realizowane będzie w formie zaprojektuj i wybuduj, które składać się będzie z trzech poniżej wymienionych zamierzeń budowlanych – obiektów:
1) Odtworzenie stawu rekreacyjnego oraz modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Rudniku.
2) Modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gamowie.
3) Modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Grzegorzowicach.

3.1 W ramach odtworzenia stawu rekreacyjnego oraz modernizacji boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą położonych na działkach 31/4, 31/3, 573 (boisko wraz z infrastrukturą towarzysząca) i 32, 34 (odtwarzany staw rekreacyjny) w Rudniku. Przewidziano: opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej odtworzenia stawu rekreacyjnego wraz z drogą techniczną, modernizacji boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej z wyposażeniem, dostawą i montażem kontenerowego budynku i obiektów magazynowych zaplecza sportowego, montaż trybun, montaż piłkochwytów i ogrodzenia, ukształtowanie terenów zieleni, montażem elementów małej architektury, wykonaniem instalacji elektrycznych i sanitarnych oraz modernizację pozostałych elementów zagospodarowania terenu, budowę kortu do tenisa ziemnego o nawierzchni z mączki ceglanej.


3.2 W ramach Modernizacji boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą położoną na działkach nr 65/1 i 66 w Gamowie. W ramach inwestycji przewidziano opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, modernizację boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej z wyposażeniem, piłkochwytami, ogrodzeniem, zielenią, elementami małej architektury, instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi oraz pozostałymi elementami zagospodarowania terenu.


.3.3 W ramach Modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzysząca położoną głównie na działce 6767 oraz częściowo na działkach nr 675 i 677 w Grzegorzowicach. W ramach inwestycji przewidziani opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, uzgodnienie nowego zjazdu z drogi publicznej wraz z jego wykonaniem i wewnętrznej drogi dojazdowej, modernizację boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej z wyposażeniem, budowę kontenerowego budynku sanitarnego ( toalety kibiców ) wraz z obiektem magazynowym zaplecza sportowego ( garaż blaszany ) i wiatą, trybunami, piłkochwytem, ogrodzeniem, zielenią, elementami małej architektury, instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi oraz pozostałymi elementami zagospodarowania terenu

4.Szczegółowy zakres objęty przedmiotem zamówienia oraz sposób wykonania prac znajduje się w załączniku Nr 1A - 1C do SWZ na którego składają się następujące dokumenty:
1) OPZ- opis przedmiotu zamówienia
2)Program Funkcjonalno – Użytkowy pn.„Modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Grzegorzowicach „
3) Planowane koszty prac projektowych oraz planowane koszty robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym.
Zamawiający informuje ,że planowane koszty nie są opisem przedmiotu zamówienia ale zawierają one wyłącznie zestawienie mające na celu zobrazować skalę planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i pomóc wykonawcom o oszacowaniu ceny ofertowej.


5. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) , o której mowa w pkt 4.3.1-4.3.3 i projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej stanowią załączniki do niej SWZ i są jej integralna częścią.
Proponowane w PFU materiały, rysunki graficzne obiektów małej architektury, urządzeń lub innych rozwiązań technicznych przedstawiają oczekiwania Zamawiającego w zakresie funkcjonalnym, wizualnym i materiałowym. Ostateczny wybór urządzeń/rozwiązań technicznych musi zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego Służą one do określenia pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno – użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań.


Zamawiający zastrzega że w przypadku wyniknięcia rozbieżności w rozwiązaniach przedstawionych przez Zamawiającego a opracowanymi przez Wykonawcę w zakresie kubatur, powierzchni zabudowy, długości, średnic, spadków, zgłębień i innych ,Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. Przedstawione w PFU wielkości powierzchni i obiektów są wielkościami szacunkowymi. Ostateczne wielkości obiektów, wyposażenia oraz kształtowanych nawierzchni zostaną ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt techniczny. W przypadku rozbieżności w jakości jak i ilości sieci wielkości obiektów i zakresu prac Wykonawca nie będzie rościł prawa do dodatkowego wynagrodzenia.


6. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:Pozostałe szczegółowe wymagania i obowiązki zostały opisane w projekcie umowy w paragrafie 13 - załącznika nr 2 do SWZ

7. Wizja lokalna
Zamawiający, przed złożeniem oferty, 1 przewiduje możliwość / 0 wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w terminie i na określonych zasadach: Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej do upływu terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia zostały udostępnione na stronie prowadzonego postępowania.
Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Wykonawca może, ale nie musi brać w niej udziału. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.
8. Rozwiązania równoważne
W każdym przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy„ lub równoważne”. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

9 Gwarancja.
1) Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert.Zamawiający określa go na okres od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny)od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
2) Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Projekcie umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
UWAGA:
Brak deklaracji okresu gwarancji w formularzu ofertowym, bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum tj. 36 m-cy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art.226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji okresu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożenia ofert, przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy zostały opisane w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5950000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7071776,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5950000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Leon Burdzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391016645

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 10

7.3.4) Miejscowość: Pawłów

7.3.5) Kod pocztowy: 47-480

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5950000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.