Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380544/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
- 2023/BZP 00398773/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
- 2023/BZP 00404152/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.przytoczna.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f464aa3e-4b18-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004489/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko” polegająca na rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na budynek użyteczności publicznej – salę wiejską. Lokalizacja obiektu – Krasne Dłusko, dz. nr 245/1 obr. Krasne Dłusko.
Budynek istniejący handlowo – usługowy, parterowy, nie podpiwniczony. Metoda wykonawstwa – tradycyjna o dachu jednospadowym w konstrukcji drewnianej, kryty papą.
Stan techniczny obiektu jest dobry.
Parametry projektowanej rozbudowy:
- powierzchnia zabudowy istniejąca 59 m2, po rozbudowie 65,20 m2 (zwiększenie ok. 6,20 m2);
- powierzchnia użytkowa istniejąca 43,60 m2, po rozbudowie 48,60 m2 (zwiększenie ok. 5,00 m2);
- kubatura obiektu istniejąca 191,70 m3; po rozbudowie 206,10 m3 (zwiększenie ok. 14,40 m3);
- szerokość elewacji frontowej istniejąca 9,17 m, po rozbudowie 9,93 m (zwiększenie ok. 0,76 m);
Zadanie obejmuje kompleksowe wykonanie adaptacji oraz rozbudowy budynku handlowo – usługowego z przeznaczeniem pomieszczeń na potrzeby świetlicy wiejskiej w tym w szczególności:
- rozbiórka istniejącej kotłowi;
- rozbiórka ścian działowych w obiekcie;
- rozbudowa budynku o pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych oraz pom. gospodarcze;
- wydzielenie w obiekcie przedsionka do WC;
- dostosowanie obiektu do wymogów świetlicy wiejskiej;
- przebudowa instalacji wewnętrznych w niezbędnym zakresie;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi:
a) projekt budowlany „Rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na budynek użyteczności publicznej – salę wiejską” wraz pozwoleniem na budowę – decyzją Starosty Międzyrzeckiego nr 484.2020 z dnia 22.12.2020 r. - załącznik nr 9a do SWZ,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9b do SWZ,
c) Przedmiar robót - jako dokument pomocniczy, załącznik nr 10 do SWZ,
d) Szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów, załącznik nr 11 do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy.
Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1) umowa;
2) formularz oferty;
3) niniejsza SWZ;
4) dokumentacja projektowa;
a) projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót jako dokument pomocniczy;
d) szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232237,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232237,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232237,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZR-B KACZMAREK SP.ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211058111
7.3.3) Ulica: ul. Antka 11
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232237,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.