Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443147/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku - zlokalizowanych w Iławie przy ul. M. Kopernika 4B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Rejonowy w Iławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4B
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@ilawa.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ilawa.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e8f2d09-6996-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku - zlokalizowanych w Iławie przy ul. M. Kopernika 4B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e8f2d09-6996-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117382/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku - zlokalizowanych w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Adm. 261 – 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku - zlokalizowanych w Iławie przy ul. M. Kopernika 4B, zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia - zał. 4 do SWZ, zestawieniem powierzchni - zał. nr 4a, 4b i 4c do SWZ oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).
2. Utrzymanie czystości pomieszczeń w budynku – 4.160,44 m2; powierzchnie szklane: okien, świetlika, włazów dachowych, szklanego łącznika - 808,88 m2 (powierzchnia liczona jednostronnie) oraz wolnostojących ścianek szklanych w ilości 9 szt. o łącznej powierzchni 18m2 (powierzchnia liczona jednostronnie), zabudowy szklanej w Biurze Obsługi Interesantów, Biurze Podawczym i Biurze Podawczym V Wydziału Ksiąg Wieczystych o łącznej powierzchni 5,64 m2 (powierzchnia liczona jednostronnie), zabudowy szklanej na 9 salach rozpraw o łącznej powierzchni 42,74 m2 (powierzchnia liczona jednostronnie), dwóch sztuk pleksi o łącznej powierzchni 2,08 m2 (powierzchnia liczona jednostronnie).
2) Utrzymanie czystości i porządku na ciągach komunikacyjnych i parkingach przynależnych do budynku – 1.369,50 m2.
3) Utrzymanie terenów zielonych przynależnych do budynku 796,12 m2, w szczególności:
a) pielęgnacja drzew i krzewów wskazanych w zał. nr 4c do SWZ (w tym iglaków, o których mowa w lit. a) wraz z ich nawożeniem nawozem adekwatnym do danej rośliny, z częstotliwością nawożenia wynikającą ze wskazań producenta nawozu. Wykonawca, przed przystąpieniem do nawożenia roślin, każdorazowo zgłaszał będzie ten fakt Zamawiającemu podając termin przystąpienia do wskazanych prac oraz rodzaj nawozu jaki zamierza zastosować;
b) koszenie trawy sukcesywnie w miarę potrzeb;
c) podlewanie trawników oraz wszystkich innych roślin adekwatnie do potrzeb, tj. z taką częstotliwością aby nie dopuścić zarówno do przesuszenia roślin jak i do ich przelania.
4) Podlewanie znajdujących się wewnątrz budynku kwiatów doniczkowych o nazwie Zamioculcas - sztuk 22, raz na trzy tygodnie, wraz z ich nawożeniem nawozem adekwatnym dla tych roślin z częstotliwością nawożenia wynikającą ze wskazań producenta nawozu. Wykonawca, przed przystąpieniem do nawożenia roślin, każdorazowo zgłaszał będzie ten fakt Zamawiającemu.
Szczegółowy zakres prac oraz zakres rzeczowy określają: zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ oraz zestawienie powierzchni stanowiące zał. nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
U W A G A:
Łącznik pomiędzy segmentami A i B, świetlik, włazy dachowe, daszki szklane, lampy zewnętrzne wymagają mycia przy użyciu podnośnika lub technikami alpinistycznymi. Pozostałe powierzchnie szklane (okna) podlegające usłudze mycia są dostępne z poziomu podłogi, w tym przy użyciu drążków teleskopowych bądź drabin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546694,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546694,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546694,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4H Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360002595
7.3.3) Ulica: Gietkowska 10
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-170
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace czystościowo-porządkowe.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546694,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
- "Utrzymanie czystości budynku Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, budynku Wydziału Polityki Społecznej ul Chełmińska 1, Schronu przy ul. Chełmińskiej 1 i Świetlicy "Stare Miasto"
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu gminy Iława w roku 2025
- Wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Powiat Iławski
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.