Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00396340/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00415012/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie Ostrów Lubelski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW LUBELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8520003
1.5.8.) Numer faksu: 818520642
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ostrowlubelski@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie Ostrów Lubelski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c0d6672-4e27-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036982/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie Ostrów Lubelski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BID 271.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4706889,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja przedsięwzięcia ma na celu poprawę bezpieczeństwa i komfortu jazdy użytkowników dróg oraz zapewnić pożądany stan nawierzchni zniszczonej przez wiele lat eksploatacji. Inwestycja ma na celu wzmocnienie istniejącej podbudowy, wykonanie nowej nawierzchni oraz budowę oświetlenia drogowego. Inwestycja będzie realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” – Wykonawca wykona również dokumentację projektową. Prace będą prowadzone pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie Ostrów Lubelski wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz zezwoleń pozwalających na realizację i użytkowanie inwestycji dla:
Zadanie nr 1:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 103623L w m. Rudka Kijańska na długości 1150 m oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Zadanie nr 2:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych nr: 120180L (ul. Uścimowska), 120222L (ul. Augustyna Respondka), 120221L (ul. Włodzimierza Poczatko), 120220L (utwardzenie działki kostką brukową) i drogi gminnej nr 103602L (ul. Rolna – skrzyżowanie z ul. Uścimowską) w Ostrowie Lubelskim na długości ok. 620 m oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Zadanie nr 3:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 120153L – ul. Oleśnickiego w Ostrowie Lubelskim oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
W związku z planowaną w 2023 roku budową sieci kanalizacji sanitarnej przez Zamawiającego na ul. Oleśnickiego, prace w zakresie zadania 3 należy ująć w ostatniej kolejności w harmonogramie rzeczowo - finansowym.
Zadanie nr 4:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 120304L w m. Jamy na długości 80 m oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Zadanie nr 5:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych nr: 103613L, 120342L, 120345L, 120340L i 120339L w miejscowości Jamy o łącznej długości ok. 1 340 m oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
W ramach zadania Wykonawca wykona również oświetlenie drogowe (4 lampy uliczne) na drodze gminnej nr 120340L, na którą Zmawiający posiada dokumentację projektową oraz zatwierdzone zgłoszenie budowy.
Zadanie nr 6:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 120346L w m. Jamy na długości 122 m oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Zadanie nr 7:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych nr 120314L i 120315L w m. Jamy na długości ok. 500 m oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w jego imieniu, podejmowania wszelkich działań w celu uzyskania uzgodnień, opinii i decyzji na etapie projektowania i odbioru robót.
Na podstawie art. 39 ust. 6ba pkt 1, ust. 4 ustawy o drogach publicznych oraz w związku uzyskaniem przez Zamawiającego zwolnień z obowiązku budowy kanału technologicznego, zakres robót nie obejmuje budowy kanałów technologicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5878000,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6393540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5878000,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5878000,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Utworzenie parku kieszonkowego
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.