Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00413151/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00433903/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy o windę zewnętrzną wraz z przebudową linii kablowej średniego napięcia (SN) kolidującej z planowaną rozbudową oraz
rozbiórką masztu flagowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SMYKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Smyków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-212
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smykow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cf0ed28-4187-4b41-bc1b-b3bae23dac6c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy o windę zewnętrzną wraz z przebudową linii kablowej średniego napięcia (SN) kolidującej z planowaną rozbudową orazrozbiórką masztu flagowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf0ed28-4187-4b41-bc1b-b3bae23dac6c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031226/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Dostosowanie budynku Urzędu Gminy (roz-budowa o windę zewn.) do obsługi osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje rozbudowę budynku Urzędu Gminy o windę zewnętrzną wraz z przebudową linii kablowej średniego napięcia (SN) kolidującej z planowaną rozbudową oraz rozbiórką i budową nowego masztu flagowego w Smykowie, działki nr ewid. 127/5, 127/6, obręb 0007.
Przedmiotowy budynek Urzędu Gminy w Smykowie wybudowany został w 2010r. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, strop międzykondygnacyjny żelbetowy. Budynek przekryty dachem o konstrukcji drewnianej, wielospadowym, o kącie spadku połaci dachowych 10-30o, pokrycie dachu z blachodachówki.
Budynek posiada dostęp dla osób niepełnosprawnych tylko na kondygnację parteru od strony południowej i północnej poprzez istniejące pochylnie dla osób niepełnosprawnych (szt. 3), wejście główne do budynku Urzędu Gminy od strony południowej.
Projektowana winda zewnętrzna umożliwi dostęp osób niepełnosprawnych na kondygnację poddasza.
Podstawowa funkcja budynku: usługi publiczne - budynek administracyjny / służby zdrowia.
Budynek w obrębie opracowania dwukondygnacyjny parterowy, z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczony, o zwartej bryle.
Budynek wyposażony jest w instalacje:
- wodociągową, z sieci,
- kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do sieci,
- wentylacji mechanicznej,
- kanalizacja deszczowa,
- energii elektrycznej,
- telekomunikacyjną.
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w związku z montażem windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana będzie od strony wschodniej. Do projektowanej windy osoby niepełnosprawne wchodzić będą z poziomu parkingu z zewnątrz budynku, drugi przystanek znajdował się będzie na poziomie poddasza na korytarzu. Projektowana winda będzie umożliwiała poruszanie się osób niepełnosprawnych po wszystkich kondygnacjach budynku bez barier architektonicznych. Projektowana winda z napędem elektrycznym o konstrukcji samonośnej. W związku z projektowaną rozbudową o windę projektuje się również przebudowę kabla średniego napięcia (SN) oraz rozbiórkę masztu flagowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336651,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368614,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336651,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252720357
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336651,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.