Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00448924/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oddziałów szpitalnych w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL NEUROPSYCHIATRYCZNY IM. DR. EMILA CYRANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 48
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsnlc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e02228f4-d435-4f62-9b78-7775e904d8231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oddziałów szpitalnych w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e02228f4-d435-4f62-9b78-7775e904d823
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050168/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja bazy materialnej oddziałów szpitalnych (dofinansowanie - środki alkoholowe i narkomania)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448924
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 484461,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozwój i modernizacja bazy materialnej Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego III z Pododdziałem Terapii Pierwszych Epizodów Psychotycznych.1) Zakres robót:
a) demontaż skrzydeł drzwiowych.
b) demontaż opraw oświetleniowych.
c) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych.
d) naprawa uszkodzonych powierzchni ścian i sufitów.
e) przygotowanie powierzchni do malowania: zeskrobanie starej farby, gipsowanie uszkodzonych powierzchni, gruntowanie.
f) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach.
g) montaż skrzydeł drzwiowych.
h) wymiana skrzydeł drzwiowych w salach chorych.
i) montaż nowych opraw oświetleniowych.
j) kompleksowe malowanie pomieszczeń, między innymi powierzchni ścian i sufitów w salach chorych i korytarzach.
Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
Zał. nr 6a - Przedmiar robót
Zał. nr 7a – Schematy techniczne
Zał. nr 8 – Warunki techniczne (WTWiORB)
Zał. nr 9 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
4.5.5.) Wartość części: 119773,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozwój i modernizacja bazy materialnej Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego II z pododdziałem terapii zaburzeń lękowych i psychosomatycznych oraz Oddziału Psychiatrii Sądowej o wzmocnionym zabezpieczeniu.1. Zakres robót:
I. w Oddziale Psychiatrycznym Ogólnym II z pododdziałem terapii zaburzeń lękowych i psychosomatycznych:
a) demontaż armatury sanitarnej.
b) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych.
c) zerwanie płytek i rozebranie ścianek.
d) naprawa uszkodzonych powierzchni ścian i sufitów.
e) wymiana elementów instalacji i montaż nowych podejść.
f) płytkowanie powierzchni.
II. w Oddziale Psychiatrii Sądowej o wzmocnionym zabezpieczeniu
a) wykucie z muru ościeżnic.
b) zerwanie płytek i rozebranie ścianek.
c) demontaż wykładzin podłogowych.
d) wykonanie wylewek i przygotowanie powierzchni podłóg pod wykładziny.
e) ułożenie wykładzin podłogowych.
f) wykucie ościeżnic w salach chorych oraz montaż nowych wraz z wymianą skrzydeł drzwiowych.
g) tynkowanie ścian w miejscach osadzenia nowych ościeżnic.
h) naprawa uszkodzonych powierzchni ścian i sufitów.
i) przygotowanie powierzchni do malowania: zeskrobanie starej farby, gipsowanie uszkodzonych powierzchni, gruntowanie.
j) montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych.
k) wykonanie posadzek i ścian z płytek ceramicznych oraz malowanie pomieszczeń.
l) malowanie powierzchni ścian i sufitów w salach chorych, korytarzach i gabinetach
2. Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
Zał. nr 6b - Przedmiar robót
Zał. nr 7b – Schemat techniczny
Zał. nr 8 – Warunki techniczne (WTWiORB)
Zał. nr 9 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
4.5.5.) Wartość części: 364688,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148876,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149438,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148876,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH ANDRZEJ GABRYSIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150921130
7.3.3) Ulica: Przemysłowa, 3
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH ANDRZEJ GABRYSIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH ANDRZEJ GABRYSIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148876,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.