Og³oszenie z dnia 2023-11-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00012273/01 - Wynik z dnia 2024-01-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1c3bb4d-8546-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00500856
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00330710/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.11 Dostawy materia³ów biurowych
1.2.12 Dostawy papieru do drukarek i kopiarek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.umcs.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.umcs.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z tre¶ci± pkt 7 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/88-2023/DZP-p
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy materia³ów biurowych. Szczegó³owy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: Za³±cznik nr 1 oraz Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca okre¶li ca³kowit± cenê oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, odpowiednio do czê¶ci, podaj±c j± w zapisie liczbowym w formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Minimalna warto¶æ zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy papieru do drukarek. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 oraz Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca okre¶li ca³kowit± cenê oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, odpowiednio do czê¶ci, podaj±c j± w zapisie liczbowym w formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Minimalna warto¶æ zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie produktów równowa¿nych (dla poz. 8, 10, 12, 14, 16, 17, 73, 77, 89, 90, 156 – dotyczy Czê¶ci nr 1). W przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkty równowa¿ne, Zamawiaj±cy, na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy, wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych: np. specyfikacji produktów równowa¿nych w formie kart katalogowych lub innych dokumentów z których jednoznacznie bêdzie wynika³o, ¿e oferowany produkt posiada w³a¶ciwo¶ci nie gorsze od opisanych i wymaganych przez Zamawiaj±cego.”.2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Specyfikacje produktów równowa¿nych w formie kart katalogowych lub innych dokumentów z których jednoznacznie bêdzie wynika³o, ¿e oferowany produkt posiada w³a¶ciwo¶ci nie gorsze od opisanych i wymaganych przez Zamawiaj±cego5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê:1) Wype³niony formularz oferty, zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci wzoru formularza oferty.
2) Wype³niony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy zgodny ze wzorem formularza, stanowi±cym za³±cznik do SWZ (w przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ony dokument musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci formularza).
Do oferty winny byæ do³±czone:
1) Wype³nione o¶wiadczenie wskazane w pkt 6.1 SWZ , zgodne ze wzorem o¶wiadczenia, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ.
2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z dokumentów rejestrowych . Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie potwierdzona przez notariusza.
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawarte zosta³y w pkt 6.2 SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera Za³±cznik nr 4 do SWZ, projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ elektronicznie za po¶rednictwem Platformy, pod adresem: https://pzp.umcs.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-27 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-26
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie sto³ówki szkolnej poprzez ¶wiadczenie us³ug ¿ywieniowych dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Us³uga nadzoru inwestorskiego nad realizacj± inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddzia³u Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piêtrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bêbnów i pojemników na zu¿yty toner do urz±dzeñ drukuj±cych i kopiuj±cych na potrzeby GDDKiA Oddzia³ w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierz±t oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych dla Szkó³ - II czê¶ci
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych, baterii, p³yt i tonerów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Boles³awcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materia³ów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawê artyku³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolno¶l±skiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorz±dowego w Chodczu"
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.