eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasnogórska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-358

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123769100

1.5.8.) Numer faksu: 123769120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpcp.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-684ed93c-6e54-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-684ed93c-6e54-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup oprogramowania antywirusowego/XDR oraz oprogramowania do przetwarzania wsadowego dokumentów, ideksowania oraz automatycznego rozpoznania tekstu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pomoc Techniczna Funduszy Europejskich dla Małopolski na lata 2021 - 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172024,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oprogramowania antywirusowego/XDR o parametrach nie gorszych lub równoważnych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.
Warunki wstępne:
1) Zamawiający posiada m. in. licencje programu antywirusowego/XDR:
2) ESET PROTECT Enterprise On-Prem o identyfikatorze: 33B-X9A-6PD – ważną do 2024-04-26,
3) ESET PROTECT Essential On-Prem o identyfikatorze: 33D-8X7-PEH – ważną do 2024-04-26.
4) Zamawiający ma prawo do korzystania z licencji typu GOV.
5) Zamawiający użytkuje konsolę zdalnego zarządzania ESET Protect.
6) Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił kompleksową, ciągłą ochronę antywirusową/XDR dla min. 332 urządzeń (250 stacji roboczych, 30 serwerów, 52 urządzenia mobilne), przez okres wsparcia min. 3 lat od dnia 26 kwietnia 2024 r. Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił w każdym momencie trwania ochrony antywirusowej zarządzanie ochroną antywirusową każdej z chronionych stacji roboczych i serwerów konsolą zarządzania zdalnego.
Minimalne funkcje oprogramowania.
1) Pełne wsparcie dla systemu Windows 10/11 oraz Windows Serwer 2012/2016/2019/2022.
2) Wersja programu dla stacji roboczych Windows dostępna w języku polskim.
3) Pomoc w programie i dokumentacja do programu dostępna w języku polskim.
4) Pliki instalacyjne programu muszą być dystrybuowane w formie pakietu/pakietów *.msi umożliwiającym zdalną dystrybucje oprogramowania na stacje robocze i serwery.
Pozostałe wymagania w zakresie:
Ochrona antywirusowa i antyspyware;
ochrona przed spamem; zapora osobista;
kontrola dostępu do stron internetowych;
ochrona urządzeń mobilnych opartych o system Android;
ochrona serwera Windows; Extended Detection and Response;
administracja zdalna,
zostały podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
dla części 1. Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 121000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania do przetwarzania wsadowego dokumentów, indeksowania oraz automatycznego rozpoznania tekstu o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
Oprogramowanie ma automatyzować zamianę dokumentów skanowanych oraz ich wprowadzanie do systemu obiegu dokumentów EZD-PUW, docelowo do systemu EZD-RP. W trakcie procesu, zaoferowane oprogramowanie ma wykonać opis pełno tekstowy OCR, odczyt znaków OMR, rozpoznać kod kreskowy, rozdzielić grupy dokumentów według mechanizmów kodów kreskowych, pustych stron, kodami typu patch, pustą kartką, ilością skanów oraz separacją po zmianie wartości w polu OCR (indeksie). Ponadto zaoferowane oprogramowanie ma także umożliwić obsługę zmiany kolejności stron, wymianę stron z wadami skanowania oraz zapewnić możliwość uzupełnienia pominiętych stron.
Dokumenty przetworzone, umieszczone w systemie EZD, mają być przeszukiwalne oraz możliwe do przeczytania przez czytniki audio.
Przez skanowanie rozumie się możliwość skanowania ze skanera dokumentowego oraz odczytanie/import dokumentów z dysku twardego (przetwarzanie dokumentów z wybranego folderu).
Użytkowane w MCP skanery z możliwością skanowania dwustronnego są sieciowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi (Kyocera Task Alfa 7052ci z wewnętrznym oprogramowaniem do rozpoznawania tekstu – OCR oraz pomijaniem pustych stron, a także urządzenia Konica Minolta C258, Develop ineo-c224 – bez wewnętrznego oprogramowania OCR).
Wykonane skany są zapisywane w folderach udostępnionych z serwera SMB w większości w postaci plików PDF. Skanowanie może być wykonane do plików JPG lub TIFF.
Wykonawca ma przeprowadzić asystę podczas instalacji oprogramowania na każdym stanowisku oraz konfiguracji i ustawieniu procesu obsługi dokumentów w zakresie przetwarzania plików zeskanowanych w udostępnianym folderze sieciowym. Wykonawca ma świadczyć wsparcie podczas zaoferowanego okresu w postaci dostarczania i instalacji aktualizacji oprogramowania, wsparcie podczas modyfikacji i pojawiających się konieczności zmian procesów przetwarzania dokumentów.
Wykonawca ma dostarczyć skróconą instrukcję obsługi dla użytkownika, w języku polskim, w zakresie przeprowadzanych i procesów przetwarzania dokumentów.
Szczegółowy opis funkcjonalności:
1. Oprogramowanie ma zapewnić możliwość automatycznego rozpoznawania wielostronicowego tekstu co najmniej w języku polskim, w tym wielostronicowych tabel i rozpoznawania znaków OMR skanowanych pism bez limitu skanowanych/procesowanych dokumentów. Przez skanowanie rozumie się możliwość odczytania/importu dokumentów z dysku twardego (przetwarzania dokumentów z wybranego folderu) lub skanowania ze skanera dokumentowego. Zamawiający wykonuje skany skanerem w sieciowym urządzeniu wielofunkcyjnym Kyocera Alfa 7052ci do folderu udostępnionego z serwera SMB.
2. Oprogramowanie ma zapewnić obsługę wsadów dokumentów, w której dokumenty separowane są kodami kreskowymi (np. drukowanymi na stanowisku przyjmowania dokumentów), kodami typu patch, pustą kartką, ilością skanów oraz separacją po zmianie wartości w polu OCR (indeksie).
3. Oprogramowanie na zeskanowanych dokumentach ma umożliwić rozpoznawanie i indeksowanie najczęściej używanych kodów kreskowych wymienionych w instrukcji EZD-PUW – co najmniej: CodeBar, Code128, EAN-8, EAN13, Codebase39, Interleaved 2 of 5 (tzw. Przeplatany 2 na 5), Codebase93.
4. Oprogramowanie na zeskanowanych dokumentach ma umożliwić filtrowanie rozpoznawanych kodów do długości, formatów jakie mają spełniać skanowane kody oraz możliwość kontrolowania sumy kontrolnej kodów dla kodów kreskowych obsługujących sumy kontrolne (typy kodów które obsługują sumy kontrolne zapisywane na ostatnich pozycjach to Codebar, Kod 3 z 9, kod 2 z 5).
5. Oprogramowanie ma zapewnić rozpoznanie kodu kreskowego na pierwszej stronie lub w przypadku jego braku, odczyt i rozpoznanie ma nastąpić z kolejnych stron. Funkcjonalność dotyczy separacji kilku dokumentów zeskanowanych łącznie i umieszczonych w jednym pliku.
6. Oprogramowanie ma umożliwić separację zeskanowanych dokumentów na podstawie pustych stron z możliwością konfiguracji takiego algorytmu rozpoznawania.
7. Oprogramowanie ma umożliwić separację zeskanowanych dokumentów na podstawie stałej zadeklarowanej liczby stron na dokument.
8. Oprogramowanie ma umożliwić odczyt plików z folderów udostępnionych z serwera SMB. Pliki mogą zawierać pojedyncze dokumenty lub kilka dokumentów.
9. Oprogramowanie ma umożliwić zaprogramowanie odpowiednich pól indeksowych, które muszą być rozpoznane w sposób automatyczny oraz umożliwić wprowadzenie wartości indeksu ręcznie bądź za pomocą metody point & click oraz drag & drop. Każde pole indeksowe musi pozwalać na wybór języka OCR. Pozyskane w ten sposób indeksy muszą trafić do systemu EZD-PUW, docelowo do systemu EZD-RP bezpośrednio do pisma z odczytanym kodem kreskowym.
10. Oprogramowanie ma umożliwić obrót skanowanych dokumentów dla podstawowych kątów: 90, 180, 270 stopni, z możliwością definiowania obrotu na każdą stronę oddzielnie.
11. Oprogramowanie ma umożliwić dołączenie dokumentu do całej przetwarzanej grupy.
12. Oprogramowanie ma umożliwić podgląd listy zeskanowanych i porozdzielanych dokumentów. Podział następuje według wcześniej wspomnianych kryteriów. Przez widok podziału rozumie się możliwość przejrzenia wszystkich zeskanowanych stron pogrupowanych w procesie separacji na dokumenty.
13. Oprogramowanie ma umożliwić dołączenia, usunięcia lub wymiany strony w wybranym miejscu, w przypadku pominięcia strony lub wadliwego skanowania.
14. Oprogramowanie ma umożliwić przeskanowania całego wybranego dokumentu, tak aby w przypadku stwierdzenia złego zeskanowania konkretnego dokumentu nie wymagałoby to skanowania całej grupy dokumentów a tylko wymiany tego jednego wadliwego.
15. Oprogramowanie ma umożliwić podstawową modyfikację dokumentów, a więc przenoszenia stron i dokumentów w obrębie całej grupy zeskanowanych dokumentów.
16. Oprogramowanie ma umożliwić automatycznego przełączania zaprogramowanych zadań lub ustawień skanera za pomocą kodów typu patch umieszczonych pomiędzy skanowanymi dokumentami.
17. Oprogramowanie ma umożliwić zapis przetworzonych dokumentów do wskazanego folderu.
18. Umożliwienie przetwarzania dokumentów z folderu takich typów jak TIFF, BMP, JPEG, PDF.
19. Umożliwienie, dla eksportowanych dokumentów PDF, ich przeszukiwanie (wyszukiwanie tekstu w dokumentach PDF) oraz możliwość zabezpieczenia takiego pliku hasłem.
20. Umożliwienie eksportu wytworzonych dokumentów do programu Microsoft Sharepoint z automatycznie rozpoznanymi polami indeksowymi i ich publikacją w bibliotekach.
21. Umożliwienie tworzenia indywidualnego interfejsu użytkownika dla każdego użytkownika.
22. Oprogramowanie z polskim interfejsem użytkownika.
23. OCR przy indeksowaniu dla każdego z uprzednio definiowanych pól oraz w trybie pełno tekstowym.
24. Pełna kompatybilność z systemem EZD PUW/EZD RP, bezpośrednie skanowanie do systemu za pomocą dedykowanych modułów eksportu.
25. Bezterminowa licencja na użytkowanie bez limitu skanowania/procesowania dokumentów.
26. Wsparcie techniczne (zdalna pomoc on-line, telefoniczna lub mailowa) w języku polskim przez autoryzowanego/certyfikowanego przedstawiciela producenta oprogramowania na rynek polski. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 51024,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137178,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164328,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164328,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supersystem.pl Sergiusz Brzeziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490542829

7.3.3) Ulica: Klecińska 125

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-413

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164328,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71733,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71733,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71733,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XE Daniel Cyris

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541975739

7.3.3) Ulica: Jagiełły 24

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71733,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.