Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00338192/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastrzębia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 110
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-631
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 384-05-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jastrzebia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.jastrzebia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12fbb46c-2ebf-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa w terenie równinnym.Wykonanie nawierzchni gruntowej z ulepszeniem na grubość 15 cm po zagęszczeniu rozłożonego materiału – mieszanka frakcji 0/63 mm. Obejmuje:
• materiał
• transport materiału
• rozłożenie materiału ulepszającego równiarką/rozsiełaczem
• profilowanie nawierzchni ulepszonej
• wałowanie nawierzchni ulepszonej.
Wykonanie nawierzchni gruntowej z ulepszeniem na grubość 8 cm po zagęszczeniu rozłożonego materiału mieszanka frakcji 0/31,5mm. Obejmuje:
• materiał
• transport materiału
• rozłożenie materiału ulepszającego równiarką/rozsiełaczem
• profilowanie nawierzchni ulepszonej
• wałowanie nawierzchni ulepszonej
Wykonanie przepustu z rur PEHD o śr.Ø400mm na drodze gminnej o nawierzchni asfaltowej Obejmuje:
• materiał
• transport materiału
• roboty ziemne
• wykonanie fundamentu żwirowego
• ułożenie rury przepustowej karbowanej
• montaż ścianek czołowych do przepustów na ławie betonowej - obsypka rury piaskiem
• zagęszczenie obsypki
• wywiezienie nadmiaru urobku
• wykonanie podbudowy
• wykonanie nawierzchni z kruszywa
Wykonanie (zamontowanie) prefabrykowanych przyczółków przepustów Ø400mm. Obejmuje:
• materiał
• transport materiału
• roboty ziemne
• montaż prefabrykatu
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej
• wywiezienie nadmiaru urobku (Zmawiający nie wskazuje miejsca wywozu)
Remont rowów przydrożnych przebiegających w pasach drogowych dróg gminnych w miejscowości Olszowa (drogi nr 3434010 oraz 350307) polegający na:
- profilowanie
- odtworzenie które obejmuje:
• odmulenie dna rowów
• profilowanie dna skarp i przeciwskarp
• odtworzenie skarp i przeciwskarp
• -wywiezienie nadmiaru urobku (Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu
Remont poboczy (wyregulowanie wysokościowe względem korony drogi)
Remont nawierzchni bitumicznej w technologii na gorąco. Obejmuje:
• Materiał
• Transport materiału
• Przycięcie krawędzi
• Odtworzenie podbudowy
• Skropienie podbudowy emulsją asfaltową
• Rozłożenie masy bitumicznej wyrównanie powierzchni
• Wałowanie powierzchni
• Uszczelnienie krawędzi masą asfaltową
Dostawa kruszywa frakcji optymalnej 0/31,5 Obejmuje: - materiał
- załadunek
- transport samochodem samowyładowczym
Naprawa nawierzchni gruntowej przy użyciu równiarki Obejmuje - profilowanie nawierzchni drogi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 186700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie nawierzchni(warstwy ścieralnej dla natężenia ruchu KR1, KR2) z masy mineralno-asfaltowej o grubości 5 cm.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 227500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Dlatego też zachodzi konieczność unieważnienie postępowania w zakresie części nr 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318865,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD Tomasz i Agata Brok Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960068443
7.3.3) Ulica: Energetyków 18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.