Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00501091/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcia dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kisielice
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bipkisielice.warmia.mazury.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcia dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a4be979-60cf-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028238/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym -Granty PPGR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Projekt „Cyfrowa gmina” jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433419/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 955239,84 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157166,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
48 sztuk laptopów według poniższej specyfikacjiParametr Wartość
Komputer Fabrycznie nowy przenośny komputer typu laptop będzie wykorzystywany dla potrzeb nauki zdalnej, aplikacji biurowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej
Procesor Wielordzeniowy osiągający min. 8000 pkt. w teście wydajności PassMark Performance Test dostępnym na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
Pamięć RAM Minimum: 8 GB, z możliwością rozbudowy do min. 16 GB, rodzaj pamięci min. DDR4, 2666 MHz, możliwość rozbudowy pamięci przez użytkownika bez kontaktu z serwisem producenta oraz bez utraty gwarancji na laptopa
Audio/Video Wbudowany mikrofon,
Wbudowana w ramkę ekranu kamera o rozdzielczości min. HD,
Wbudowane min. 2 głośniki o min. mocy 1,5 W każdy,
Karta graficzna: zintegrowana z procesorem,
Min. dwukanałowa karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition
Łączność Wbudowana karta sieciowa 10/100/1000 – RJ45,
Wbudowany moduł WiFi 802.11 a/b/g/n/ac,
Wbudowany moduł Bluetooth min. klasy 5.x,
Dysk twardy Minimum: 250 GB SSD M.2 zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii
Ekran Przekątna ekranu nie mniejsza niż 15,6’’, rozdzielczość minimum: 1920×1080, powłoka antyrefleksyjna lub matowa
Porty/złącza Min. 2 x USB 3.x 1 x HDMI, RJ-45, czytnik kart pamięci (min SD), gniazdo słuchawek/mikrofonu, złącze zasilania
Wyposażenie Klawiatura (układ US - QWERTY) z wydzieloną klawiaturą numeryczną; touchpad z strefą przewijania w pionie, poziomie wraz z obsługą gestów.
Bateria Czas pracy min. 6 godzin
Gwarancja Minimum 24 miesiące. Gwarancja producenta. Serwis urządzeń realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
System operacyjny System operacyjny klasy PC typu Windows 10 Home 64 bit lub równoważny*
Zgodność ze
standardami i
certyfikaty Certyfikat zgodności Sprzętu z oferowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Home x64 PL lub równoważnym lub deklaracja producenta sprzętu
potwierdzająca kompatybilność z Microsoft Windows 10 Home x64 PL lub równoważnym lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające certyfikację z Microsoft Windows 10 Home x64 PL lub równoważnym
Inne wymagania Wszystkie elementy komputera muszą być zintegrowane przez producenta komputera.
1. Dostarczony sprzęt musi być wolny od wad prawnych i fizycznych oraz nie noszący oznak użytkowania.
2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzętu.
3. Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą znajdować się na liście „end-of-sale” oraz „end-of-support” producenta.
4. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy) jakichkolwiek portów nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek, itp., niedopuszczalne jest zastosowanie jakichkolwiek zewnętrznych przejściówek czy konwerterów.
5. Wszystkie urządzenia będą zasilane bezpośrednio z sieci 230V.
7. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia zostanie przekazany użytkownikom końcowym w oparciu o umowę darowizny. Użytkownikami końcowymi będą uczniowie w wieku od „zerówki” szkolnej do ostatniej klasy szkoły średniej. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia takich licencji oprogramowania, które umożliwią legalne, pozostające w zgodzie z zasadami licencjonowania producenta oferowanego oprogramowania użytkowanie oprogramowania przez użytkowników końcowych.
8. „Opcja dodatkowa” Na każdym urządzeniu Zamawiający umieści w widocznym miejscu informację wg poniższego wzoru o wymiarach 6 cm x 3 cm. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany określonego wzoru.
10. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności wszystkie dane dostępu do urządzeń i oprogramowania, które będą wykorzystywane podczas instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania.
Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące
Dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 105976,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
48 szt. oprogramowania komputerowegoLp. Nazwa Wymagania minimalne parametry techniczne
OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE
1. Typ Klasy Office 2021 Home & Student lub równoważne
2. Funkcjonalność Umożliwiające zaawansowaną edycję tekstu, tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji
oraz umożliwiające pracę grupową i wymianę danych
3. Wersja Najnowsza, dostępna na rynku
4. Typ licencji Nowa licencja, niekomercyjna
5. Okres licencji Dożywotnia
6. Wersja językowa Polska
7. Liczba stanowisk 1
8. Typ nośnika Licencja z kluczem aktywacyjnym
9. Platforma Microsoft Windows 10/11
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 23438,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105976,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115482,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105976,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD/pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105976,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23438,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26627,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23438,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23438,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
INNE PRZETARGI KISIELICE
więcej: przetargi KISIELICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- "Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka"
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Dostawa sprzętu komputerowego: serwery, komputery, laptopy dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.