Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023 - zamówienie uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365914881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 1
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-97-72
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215 -95-37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdm.pabianice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9260d5ba-6468-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023 - zamówienie uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9260d5ba-6468-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00087466/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023 - zamówienie uzupełniające
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą wszczęcia postępowania jest art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Pzp (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605). Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie podstawowym - wariant 1 pn. Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023. Jego przedmiotem była przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianic.
W dniu 08.08.2023 roku w BZP pod nr 2023/BZP 00344147 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu, w którym (pkt
4.2.14.)), przewidziano udzielenie zamówienia podobnego do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze. Podobny zapis zawarty został również w SWZ.
Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 27.09.2023 roku.
Tak więc wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/ZDM/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225606,3 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową chodników oraz miejsc postojowych wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu:
- ul. Wiejska o powierzchni miejsc postojowych ok. 405 m2
- ul. Moniuszki o powierzchni miejsc postojowych i chodników ok. 350 m2
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. ul. Wiejska
- rozebranie krawężnika 15x30x100 cm na podsypce piaskowej (odzysk) - 81 m
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (odzysk) - 81 m
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (nowy) - 91 m
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 5 km - 202,5 m3
- podbudowa z kruszyw łamanych gr. 20 cm - ok. 405 m2
- ułożenie płyt ażurowych 60x40x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - ok. 405 m2
- ustawienie słupków U-12c - 32 szt.
- regulacja pionowa - studzienki telefoniczne - 1 szt
- tablica informacyjna - 1 szt.
2.2. ul. Moniuszki
- rozebranie krawężnika 15x30x100 cm na podsypce piaskowej - ok. 60 m
- rozebranie obrzeży trawnikowych 6x20x100 cm - 120 m
- rozebranie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - 210 m2
- wywóz gruzu na odl. do 5 km - 9, 840 m3
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 168 m
- ustawienie obrzeża 8x30x100 cm (odzysk) - 60 m
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 50 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 5 km - 230 m2
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 5 km - 120 m2
- podbudowa z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 230 m2
- ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm (odzysk) - ok. 120 m2
- ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm (nowa) - ok. 230 m2
- regulacja pionowa
a) studnie kanalizacyjne - 1 szt.
b) zawory wodociągowe - 5 szt.
- projekt tymczasowej organizacji ruchu - 1 kpl.
- tablica informacyjna - 1 szt.
3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa, na która składają się:
a) Dokumentacja techniczna - załącznik do opisu przedmiotu zamówienia,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) Przedmiary robót - załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
Przy czym należy zaznaczyć iż załączony przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nim ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w dokumentacji. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi.
4. Roboty będą realizowane w oparciu o materiały zgłoszeniowe wykonania robót budowlanych.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274608,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274608,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274608,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TNJ Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521047426
7.3.3) Ulica: Umińskiego 1/24
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-259
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274608,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością zamawiającego z terenów administrowanych przez zamawiającego - 2025 rok
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn."Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 4911E - ul. Wspólna w Pabianicach"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych i stanowiących własność gminy na terenie Gminy Kosów Lacki
- Remont dróg i chodników gminnych w miejscowościach: Brusno Etap II, Połczyn-Zdrój ul. Reymonta (chodnik), Mieszka I-go (chodnik), Powstańców Warszawskich (droga) i peron komunikacyjny Kołaczek.
- Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych budynku przedszkola w Parku Miejskim w Kaliszu - Etap II
- Budowa kompleksu treningowego złożonego z kortu tenisowego oraz mini boiska wielofunkcyjnego na terenie OSRiR przy ul. Łódzkiej 19-29 w Kaliszu
- Tarniny 29, Tarniny 31, Tarniny 52 - Termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych ze zmianą źródła ciepła w ramach projektu STOP SMOG
- Modernizacja dróg dojazdowych
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.