eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianicePrzebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023 - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023 - zamówienie uzupełniające

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365914881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warzywna 1

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-97-72

1.5.8.) Numer faksu: (42) 215 -95-37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdm.pabianice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9260d5ba-6468-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023 - zamówienie uzupełniające

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9260d5ba-6468-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00087466/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023 - zamówienie uzupełniające

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą wszczęcia postępowania jest art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Pzp (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605). Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie podstawowym - wariant 1 pn. Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023. Jego przedmiotem była przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianic.
W dniu 08.08.2023 roku w BZP pod nr 2023/BZP 00344147 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu, w którym (pkt
4.2.14.)), przewidziano udzielenie zamówienia podobnego do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze. Podobny zapis zawarty został również w SWZ.
Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 27.09.2023 roku.
Tak więc wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/ZDM/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225606,3 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową chodników oraz miejsc postojowych wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu:
- ul. Wiejska o powierzchni miejsc postojowych ok. 405 m2
- ul. Moniuszki o powierzchni miejsc postojowych i chodników ok. 350 m2
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. ul. Wiejska
- rozebranie krawężnika 15x30x100 cm na podsypce piaskowej (odzysk) - 81 m
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (odzysk) - 81 m
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (nowy) - 91 m
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 5 km - 202,5 m3
- podbudowa z kruszyw łamanych gr. 20 cm - ok. 405 m2
- ułożenie płyt ażurowych 60x40x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - ok. 405 m2
- ustawienie słupków U-12c - 32 szt.
- regulacja pionowa - studzienki telefoniczne - 1 szt
- tablica informacyjna - 1 szt.
2.2. ul. Moniuszki
- rozebranie krawężnika 15x30x100 cm na podsypce piaskowej - ok. 60 m
- rozebranie obrzeży trawnikowych 6x20x100 cm - 120 m
- rozebranie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - 210 m2
- wywóz gruzu na odl. do 5 km - 9, 840 m3
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 168 m
- ustawienie obrzeża 8x30x100 cm (odzysk) - 60 m
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 50 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 5 km - 230 m2
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 5 km - 120 m2
- podbudowa z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 230 m2
- ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm (odzysk) - ok. 120 m2
- ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm (nowa) - ok. 230 m2
- regulacja pionowa
a) studnie kanalizacyjne - 1 szt.
b) zawory wodociągowe - 5 szt.
- projekt tymczasowej organizacji ruchu - 1 kpl.
- tablica informacyjna - 1 szt.
3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa, na która składają się:
a) Dokumentacja techniczna - załącznik do opisu przedmiotu zamówienia,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) Przedmiary robót - załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
Przy czym należy zaznaczyć iż załączony przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nim ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w dokumentacji. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi.
4. Roboty będą realizowane w oparciu o materiały zgłoszeniowe wykonania robót budowlanych.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274608,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274608,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274608,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TNJ Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521047426

7.3.3) Ulica: Umińskiego 1/24

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-259

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274608,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.