Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych ( w tym gruzu, ziemi itp.) z lokali zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych ( w tym gruzu, ziemi itp.) z lokali zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ee297e-7d32-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług do umowy podstawowej, koniecznym staje się udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 tj.: w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zgodnie z ww. przepisem i ust. 1 pkt. 7) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-69a8f4b0-59ac-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 151/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje wyniesienie wszelkich rzeczy z lokalu i przynależnej do tego lokalu piwnicy, załadunek na samochód, transport oraz wyładunek i złożenie ich do depozytu, na miejsce odzysku, unieszkodliwienia lub recyklingu lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zlecenia wywozu nieczystości, rzeczy nietypowych (gruz, elementy ceramiki, złom, elementy z drewna, tworzyw sztucznych, szkło, papa, materiały izolacyjne, ziemia, meble itp.) zgromadzonych w innych częściach budynków, tj. strychy, korytarze piwnic itp. według jego wskazania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Jelonek Komfort Trans
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792920534
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-689
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Mając na uwadze powyższe znajduje uzasadnienie udzielenie zamówienia w powyższym trybie wobec spełnienia wymagań ustawy warunkujących możliwość skorzystania z art. 214 ust. 1 pkt 7 do udzielenia zamówień podobnych, tj.:
1) możliwość udzielenia takiego zamówienia, została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 121/2021 – Ogłoszenie nr 2021/BZP 00309786 z dnia 2021-12-10
2) w ogłoszeniu o zamówieniu został określony przedmiot przewidywanych zamówień podobnych (zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego), ich zakres (do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego), oraz zostały określone warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne.
3) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj.:
Łukasz Jelonek Komfort Trans, ul. Przewiewna 11, 30-689 Kraków, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP: 6792920534, REGON: 120681168.
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem umowy podstawowej, bowiem zachodzi związek funkcjonalny pomiędzy świadczonymi dotychczas usługami na rzecz Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
5) Zamówienie zostanie udzielone w okresie mniejszym niż 1 rok od udzielenia zamówienia podstawowego –umowa podstawowa została zawarta dnia 03.01.2022 r. Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, zamówienia podobne nie mogą przekroczyć 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła - 406 504,07 zł, a 50% z tej wartości stanowi kwota 203 252,04 zł netto, tj. 250 000,00 zł brutto (Vat – 23%)
Zamawiający zamierza udzielił już zamówienia na podobne usługi o wartości wynoszącej 121 951,22 zł ( netto) , tj. 150.000,00 zł ( brutto) (VAT – 23%), co stanowiło 30 % wartości zamówienia podstawowego.
Obecnie wartość szacunkowa zamówienia na podobne usługi o wartości wynoszącej 56 910,17 zł (netto) tj. 70 000 zł (brutto) (VAT- 23%) co stanowi 14% zamówienia podstawowego.
Przedstawione powyżej okoliczności wyczerpują przesłanki do udzielenia zamówienia podobnego w trybie zamówienia z wolnej ręki, określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Istniejące uwarunkowania, jak obowiązująca w tym zakresie regulacja wynikająca z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzą do jednoznacznego wniosku, że świadczenie usług polegających na powtórzeniu podobnych usług jest możliwie i zasadne, a przy tym należy je powierzyć dotychczasowemu Wykonawcy umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku i o.c. SM VICTORIA w Krakowie
- Wykonanie projektu technicznego (budowlanego) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na ,,Przebudowę budynków mieszkalnych nr 13, 14, 21 i 30 na osiedlu Albertyńskim w celu uzyskania przystanków windowych na poziomie ,,0" w celu likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych w trybie ,,Zaprojektuj i wykonaj"
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Usługa konserwacji, serwisu i przeglądów dwóch agregatów wody lodowej w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.40.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 3
- DOSTARCZENIE OPTYKI ARTROSKOPOWEJ Z WYPOSAŻENIEM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Dowóz uczniów do szkół Gminy Klembów
- "Usługi w zakresie transportu drogowego osób z niepełnosprawnością (dowozy mieszkańców Gminy Oborniki do ŚDS w Rogoźnie w 2025 r.)"
- Świadczenie usług transportu drogowego osób niepełnosprawnych na rzecz Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacyjno - Opiekuńczego w Mysłowicach w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grońsku w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.