eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałaRealizacja usługi ochrony mienia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi ochrony mienia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W ADAMKACH K. RADZYNIA PODLASKIEGO - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060627212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 185B

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 311 70 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzok-adamki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzok-adamki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzok-adamki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi ochrony mienia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1a9f00-5c2f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424539/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 392688,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usługi ochrony mienia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. – Instalacja w miejscowości Biała 185 B, 21-300 Radzyń Podlaski, obejmująca w szczególności:
a) całodobową oraz świadczoną przez wszystkie dni tygodnia (w tym w dni ustawowo wolne od pracy) ochronę fizyczną całości terenu zakładu Zamawiającego oraz położonych na nim obiektów i urządzeń znajdujących się zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz obiektów (budynków), a także wyposażenia mobilnego zakładu. Obiekty (budynki) podlegające ochronie:
• hala sortowni odpadów niesegregowanych - budynek o konstrukcji stalowej jednokondygnacyjny obudowany, o pow. 1 530 m² z wbudowaną wewnątrz linią technologiczną do sortowania odpadów,
• hala sortowni odpadów segregowanych - budynek o konstrukcji stalowej jednokondygnacyjny obudowany, o pow. 1 405 m² z wbudowaną wewnątrz linią technologiczną do sortowania odpadów,
• kompostownia kontenerowa składająca się z 8 kontenerów kompostujących i kontenera sterującego,
• kompostownia składająca się z 4 bioreaktorów, kontenera sterującego i wiaty,
• budynek socjalno-administracyjny jednokondygnacyjny o pow. 70 m²,
• budynek socjalno-administracyjny dwukondygnacyjny o pow. 485 m2,
• wiata na odpady posegregowane,
• betonowe place i drogi manewrowe,
• zrekultywowana kwatera składowiska o pow. 3,5 ha,
• zrekultywowana kwatera składowiska o pow. 2,0 ha,
• zbiorniki otwarte na gromadzenie odcieków - 4 szt.,
b) zabezpieczenie przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, dewastacją mienia Zamawiającego, podpaleniem i pożarem na terenie zakładu, wstępem i wjazdem osób nieupoważnionych na teren zakładu, wynoszeniem i wywożeniem mienia z terenu zakładu przez osoby nieuprawnione,
c) podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie zakładu,
d) odbywanie kontrolnych patroli terenu zakładu Zamawiającego - nie rzadziej niż raz na dwie godziny, co potwierdzone zostanie przez personel Wykonawcy stosownym wpisem do dziennika służby,
e) otwieranie bramy wjazdowej przed rozpoczęciem pracy zakładu Zamawiającego i po jej zakończeniu, a także w innych dniach o ile będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego,
f) dokonywanie pomiaru temperatury ciepłoty ciała pracowników Zamawiającego przed ich przystąpieniem do pracy, w szczególności w okresie trwania okresu pandemii koronawirusa,
g) legitymowanie pracowników Zamawiającego oraz osób trzecich przebywających na terenie zakładu, w razie nieprzestrzegania przez nich w szczególności regulaminów obowiązujących na terenie zakładu, przepisów przeciwpożarowych i przepisów BHP,
h) wydawanie kluczy do pomieszczeń znajdujących się na terenie zakładu osobom uprawnionym,
i) prowadzenie ewidencji wejścia i wyjścia osób oraz wjazdu i wyjazdu pojazdów na teren zakładu, poza godzinami pracy zakładu,
j) zapewnienie bezpiecznego przejścia do parkingu, wagi samochodowej i pomieszczeń socjalnych tj.:
• odśnieżenie tej części zakładu (włącznie z wagą samochodową),
• usunięcie rzeczy zagrażających bezpieczeństwu poruszania się pojazdów w tej części zakładu (usunięcie butelek, puszek, ewentualnie innych rzeczy, odpadów zagrażających bezpiecznemu wjazdowi na wagę lub dojazdowi do miejsc parkingowych),
• podlewanie roślin, krzewów ozdobnych umieszczonych wzdłuż parkingu i obok niego oraz wzdłuż wjazdu do Zakładu od drogi krajowej nr K19.
2. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem:
79710000-4 Usługi ochroniarskie
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: niepodzielny przedmiot zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie zamierza udzielić zaliczek na poczet wykonania zamówienia
7. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ, jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) świadczenie usługi ochrony mienia – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483006,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616947,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483006,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6842021218

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 80/5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483006,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.