Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00427168/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu i wymiana orynnowania na budynku Ośrodka Zdrowia w Kamienicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OŚRODKÓW ZDROWIA W WOŹNIKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: DWORCOWA 21
1.5.2.) Miejscowość: Woźniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-289
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3573 190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@przychodniawozniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przychodniawozniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26f60ed7-5eb7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu i wymiana orynnowania na budynku Ośrodka Zdrowia w Kamienicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26f60ed7-5eb7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00420761/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu i wymiana orynnowania na budynku Ośrodka Zdrowia w Kamienicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOZ.271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139544,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane obejmują remont (naprawy) dachu i wymianę orynnowania dachu o powierzchni 411,15 m2 w szczególności:
- demontaż istniejącego pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem i instalacji odgromowej
- pokrycie dachu blachami powlekanymi trapezowymi
- montaż nowego orynnowania wykonanie obróbek blacharskich
- montaż instalacji odgromowej i śniegołapów i włazów dachowych
- wykonanie daszków zabezpieczających przed wejściem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego
dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i
odbioru, określają poniższe dokumenty:
1. Dokumentacja techniczna
2.Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz
wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich
prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy. Uwaga: Okres udzielenia gwarancji
jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
5. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako
dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i
pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U.
z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki
określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub
pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań
jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i
dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający
traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne
odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać
wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z
wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków
towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one
obowiązujące dla Wykonawcy.
Szczegółowy opis potrzeb i wymagań Zamawiającego określił w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171640,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244617,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171640,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BAUTERM INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (BAUTERM INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BAUTERM RAFAŁ JĘDRZEJEWSKI ŁUKASZ BUGAJCZYK MARIUSZ NOWACZEK SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525529671
7.3.3) Ulica: ul. Sosnowa, 21
7.3.4) Miejscowość: Rudnik Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-260
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171640,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Remont dachu budynku gospodarczego OSP w Goszczynie
- Nadbudowa budynku nowych warsztatów w Zespole Szkół im. A. Fredry w Nienadowej
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wymiana pokrycia dachowego, remont parkietu oraz łazienek w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gzowie
- Budowa budynku żłobka w Słomnikach
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.