Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509703/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
- 2022/BZP 00523046/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00018741/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00136691/01 - Wynik z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie f. Inspektora Nadzoru w ramach zad. pn. „Budowa drogi gminnej odcinek I - (obiekt mostowy), (skrzyżowanie); odcinek II - (przepust), (skrzyżowanie), w m. Krzeszowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzeszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4
1.5.2.) Miejscowość: Krzeszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.krzeszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzeszowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie f. Inspektora Nadzoru w ramach zad. pn. „Budowa drogi gminnej odcinek I - (obiekt mostowy), (skrzyżowanie); odcinek II - (przepust), (skrzyżowanie), w m. Krzeszowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ffd35fe-7d2f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024663/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji z. inw. pn. „Budowa drogi gm. odcinek I - w km od 00+000 do 02+404, odcinek II - od 00+000 do 00+690 (...), w m. Krzeszowice, .
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63
ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w postępowaniu odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- lub podpisem
zaufanym,- lub
podpisem osobistym. W celu złożenia oferty należy wejść na stronę miniportalu i wybrać następujące zakładki: “Dla Wykonawców”,
“Formularze do komunikacji”, “Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i następnie postępować zgodnie z
treścią formularza. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się
drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto naePUAP ma dostęp do: - formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu,określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazano w dokumentacji
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIT.271.41.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej odcinek I - w km od 00+000 do 02+404 (obiekt mostowy w km 00+181,00), (skrzyżowanie z drogą krajową nr DK79 i drogą gminną nr 600399K w km 00+000,00); odcinek II - od 00+000 do 00+690 (przepust pod drogą w km 00+620,00), (skrzyżowanie z drogą gminną w km 00+413,12), w miejscowości Krzeszowice, Gmina Krzeszowice.
2. W ramach świadczonej usługi należy zapewnić kompleksowy nadzór branżowy w zakresie drogowym, mostowym, robót elektrycznych, instalacji sanitarnych i teletechnicznych w trakcie realizacji inwestycji oraz w okresie gwarancyjnym, w zakresie obejmującym nadzorowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek oraz protokolarnym potwierdzaniu ich usunięcia.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach:
a. Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ
b. Wzorze umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do ok. 50 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie objętym zamówieniem podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora Zespołu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru robót mostowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp:1.1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.4.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w n/w specjalnościach:
a) zdolności technicznej lub zawodowej tj. dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek będzie potwierdzony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia osobami gotowymi do podjęcia obowiązków tj.:
1) co najmniej jedną osobą Koordynatorem Zespołu - Inspektora nadzoru branży drogowej posiadającą wymagane uprawnienia branżowe do świadczenia wymaganych usług w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi dla branży drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą minimalne doświadczenie tj. Zamawiający wymaga doświadczenia w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym o charakterze Koordynatora Zespołu kierującego lub nadzorującego roboty budowlane w okresie ostatnich 10 lat, polegające na budowie /przebudowie /rozbudowie drogi o wartości robót minimum
6 000 000,00 zł (słownie: sześć milionów złotych) (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane).
2) co najmniej jedną osobą Inspektora nadzoru robót mostowych posiadającą wymagane uprawnienia branżowe do świadczenia wymaganych usług w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi dla branży mostowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
3) co najmniej jedną osobą Inspektora nadzoru robót elektrycznych posiadającą wymagane uprawnienia branżowe do świadczenia wymaganych usług w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi dla branży elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
4) co najmniej jedną osobą Inspektora nadzoru robót sanitarnych posiadającą wymagane uprawnienia branżowe do świadczenia wymaganych usług w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi dla branży sanitarnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
5) co najmniej jedną osobą Inspektora nadzoru robót teletechnicznych posiadającą wymagane uprawnienia branżowe do świadczenia wymaganych usług w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi dla branży teletechnicznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 „Wykaz osób”.
Zamawiający zaznacza, że w zakresie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. Koordynatora Zespołu - Inspektora nadzoru branży drogowej wskazanego w pkt. 1. dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia opisanego wyżej.
Zamawiający wskazuje, że w Rozdziale 20 SWZ wyznaczono pozacenowe kryteria oceny ofert, odnoszące się do doświadczenia osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. Koordynatora Zespołu - Inspektora nadzoru branży drogowej wskazanej w pkt. 1. Punktacji podlegać będzie doświadczenie dodatkowe ponad wymagane powyżej.
Zamawiający wskazuje, że w Rozdziale 20 SWZ wyznaczono pozacenowe kryteria oceny ofert, odnoszące się do doświadczenia osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. Inspektora nadzoru branży mostowej wskazanej w pkt. 2. Punktacji podlegać będzie doświadczenie wskazane w Rozdziale 20.
Uwaga dotycząca stanowisk wskazanych powyżej: Wskazane osoby muszą posiadać odpowiadające ich specjalnościom, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które są wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).
Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim.
W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej w specjalności występującej przy realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt. 1) - 5), w przypadku gdy osoba posiada jednocześnie kwalifikacje do wykonywania każdej z funkcji, do pełnienia której jest zgłaszana.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. może być spełniony przez Wykonawców wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – według Załącznika nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 „Wykaz osób”.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie wyznaczonym do składania ofert Wykonawca składa:1) Ofertę - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z wytycznymi Działu 10A SWZ - jeżeli dotyczy
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 2/A do SWZ - jeżeli dotyczy
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 2/B do SWZ – jeżeli dotyczy
6) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby wynikającą z dokumentów rejestracyjnych lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) - jeśli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
b) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
e) Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
g) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 Ustawy, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
h) W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 2/B do SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie na tym formularzu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wskazano we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, oświadczenie z art. 125 ust. 1 i inne dokumenty składane wraz z ofertą, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa zadania:Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej odcinek I - w km od 00+000 do 02+404 (obiekt mostowy w km 00+181,00), (skrzyżowanie z drogą krajową nr DK79 i drogą gminną nr 600399K w km 00+000,00); odcinek II - od 00+000 do 00+690 (przepust pod drogą w km 00+620,00), (skrzyżowanie z drogą gminną w km 00+413,12), w miejscowości Krzeszowice, Gmina Krzeszowice”
-Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie robót budowlanych rozpoczyna się w dniu podpisania niniejszej umowy.
-Termin zakończenia pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad budową upływa z dniem dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej zadania określonego w §1 i dokonania odbioru końcowego robót od wykonawcy robót, z zastrzeżeniem, że - w przypadku nadzorowania przez Inspektora wykonania napraw gwarancyjnych - podpisanie z Wykonawcą robót odpowiednich protokołów potwierdzających prawidłowe usunięcie usterek lub wad. Termin zakończenia pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w okresie gwarancyjnym upływa po okresie 96 miesięcy od daty końcowego odbioru robót budowlanych wykonawcy.
-Przewidywany termin zakończenia pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru - do końca III kwartału 2024 r.
-Dodatkowa podstawa wykluczenia:
W związku z wejściem w życie w dniu 16.04.2022 r. Ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej: Ustawa UA),
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym wymaga się od Wykonawcy złożenia oświadczenia znajdującego się w treści Załącznika 2 oraz 2/A
(jeśli dotyczy)
INNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Odławianie i transport bezdomnych zwierząt z terenu gm. Krzeszowice do schroniska dla bezdomnych zwierząt, sprawowanie opieki nad nimi w schron. dla bezdomnych zwierząt oraz zapewnienie opieki weter.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Krzeszowicach w 2025 r.
więcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.