Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383292/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa serwisowania urządzeń drukujących i kopiujących dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podległych jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74840503-3376-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa serwisowania urządzeń drukujących i kopiujących dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podległych jednostek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74840503-3376-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091372/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących, kopiujących, skanujących i faksujących obejmująca naprawy oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383292/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.59.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242017,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących, kopiujących, skanujących ifaksujących obejmująca naprawy oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: tonerów, bębnów i części
zamiennych, umożliwiająca wykonanie w okresie realizacji zamówienia wysokiej jakości wydruków przez użytkowników Izby
Administracji Skarbowej w Rzeszowie wraz z podległymi jednostkami woj. podkarpackiego, w zamian za opłatę wyliczaną w
oparciu o liczbę wykonanych pakietów (jeden pakiet = 100 wydrukowanych stron formatu A4) wykonanych na
przedmiotowych urządzeniach drukujących.
Zamawiający gwarantuje realizację co najmniej 60 % pakietów formatu A4.
2. Zamawiający wymaga, aby koszt wydruku jednego pakietu był ujednolicony dla wszystkich urządzeń Zamawiającego,
niezależnie od tego czy jest to wydruk kolorowy, monochromatyczny formatu A6, A5, A4 czy też A3. Zamawiający szacuje, że 97 % planowanych do wykonania wydruków to wydruki monochromatyczne formatu A4, 2% z planowanej ilości stanowią
wydruki kolorowe formatu A4, zaś 1 % stanowić będą pozostałe planowane do wykonania wydruki monochromatyczne tj.
A3, A5, A6.
3. Wykaz urządzeń będących własnością Zamawiającego w poszczególnych lokalizacjach stanowi ząłącznik nr 3/I do SWZ.
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części, które przewiduje możliwość zwiększenia
do 30% ilości kopii zamówienia podstawowego.
5. zamówienie podstawowe szacuje się w ilości 19 000 pakietów formatu A4 wydruków monochromatycznych, prawo opcji
szacuje się w ilości 5 700 pakietów formatu A4 wydruków monochromatycznych.
6. Określona w pkt 5 ilość pakietów, stanowiąca zamówienie podstawowe jest wielkością oszacowaną w oparciu o
dotychczasową faktyczną ilość wydruków wykonywanych na urządzeniach Zamawiającego. Powyższe dane mają charakter
informacyjny, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony
Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej
ilości wydruków wykonanych w okresie realizacji zamówienia na urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 120518,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących, kopiujących, skanujących i faksujących obejmująca naprawy oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: tonerów, bębnów i częścizamiennych, umożliwiająca wykonanie w okresie realizacji zamówienia wysokiej jakości wydruków przez użytkowników Izby
Administracji Skarbowej w Rzeszowie wraz z podległymi jednostkami woj. podkarpackiego, w zamian za opłatę wyliczaną w
oparciu o liczbę wykonanych pakietów (jeden pakiet = 100 wydrukowanych stron formatu A4) wykonanych na
przedmiotowych urządzeniach drukujących.
Zamawiający gwarantuje realizację co najmniej 60 % pakietów formatu A4.
2. Zamawiający wymaga, aby koszt wydruku jednego pakietu był ujednolicony dla wszystkich urządzeń Zamawiającego,
niezależnie od tego czy jest to wydruk kolorowy, monochromatyczny formatu A6, A5, A4 czy też A3. Zamawiający szacuje, że 97 % planowanych do wykonania wydruków to wydruki monochromatyczne formatu A4, 2% z planowanej ilości stanowią
wydruki kolorowe formatu A4, zaś 1 % stanowić będą pozostałe planowane do wykonania wydruki monochromatyczne tj.
A3, A5, A6.
3. Wykaz urządzeń będących własnością Zamawiającego w poszczególnych lokalizacjach stanowi załącznik nr 3/II do SWZ.
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części, które przewiduje możliwość zwiększenia
do 30% ilości kopii zamówienia podstawowego.
5. zamówienie podstawowe szacuje się w ilości 17 100 pakietów formatu A4 wydruków monochromatycznych, prawo opcji
szacuje się w ilości 5 130 pakietów formatu A4 wydruków monochromatycznych.
6. Określona w pkt 5 ilość pakietów, stanowiąca zamówienie podstawowe jest wielkością oszacowaną w oparciu o
dotychczasową faktyczną ilość wydruków wykonywanych na urządzeniach Zamawiającego. Powyższe dane mają charakter
informacyjny, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony
Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej
ilości wydruków wykonanych w okresie realizacji zamówienia na urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 108466,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242554 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139555 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techup Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380555746
7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-015
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139555 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125599,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212741,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125599,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techup Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380555746
7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-015
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125599,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie w 2025 r.
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
- Dostawa materiałów konstrukcyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na trzy części
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem regałów i tapczanów do DS. Laura
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- "Dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach UR"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.