Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391884/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00410743/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Zendek - Strąków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŻAROWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Ożarowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-625
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sabina.mikolajek@ug.ozarowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38aa2480-3848-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Zendek - Strąków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38aa2480-3848-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023628/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kanalizacji sanitarnej w Zendek - Strąków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7848014,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej w Zendek - Strąków”, w tym:
a) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w przedmiocie budowy sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej;
b) wykonanie robót budowlanych w przedmiocie budowy sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej o sumarycznej długości ok. 4 km oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w tym zakresie.
c) opcjonalne wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w przedmiocie budowy sieci wodociągowej.
2) Przedmiot zamówienia oraz warunki jego realizacji, w tym w zakresie prawa opcji, określają szczegółowo:
a) program funkcjonalno-użytkowy dla zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Ożarowice, w Strąkowie (części wsi Zendek)”;
b) projektowane postanowienia umowy.
3) Jeżeli w dokumentach zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, charakteryzujące produkty, materiały, rozwiązania lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, producenta, lub normy oraz inne odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, należy traktować je jako przykładowe, natomiast Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych.
Za równoważne uważa się materiały, urządzenia lub rozwiązania o parametrach nie gorszych od wymaganych, a jeżeli parametry minimalne nie zostały określone, należy przez to rozumieć materiały, urządzenia lub rozwiązania o parametrach zbliżonych, nadające się do zapotrzebowanego zastosowania, w tym pod względem tożsamości funkcji, rodzaju i jakości materiałów oraz danych technicznych.
4) Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
7) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9495130,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9510000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9495130,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych Insbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930268813
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 27
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe i nadzór autorski - Jolanta Mucha „Ekosystem”
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9495130,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.