Og³oszenie z dnia 2024-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00573032/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2024/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d84faff5-fe57-4071-8700-b649336be8f2
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00501349
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042969/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,175422,314576455d19cd8928db19b13dc301ad.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej dostêpnymi pod adresem https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wroc³aw; numer telefonu 71/787 35 34; adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta w rozdz. 32 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdz. 32 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ,271.2.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie umowy zwi±zanej z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy ¦wierklaniec w sezonie 2024/2025. Zakres zamówienia obejmuje:
a) pe³nienie funkcji koordynatora zimowego utrzymania dróg
b) zimowe utrzymanie dróg (zwane dalej ZUD). Zakres okre¶lono w nastêpuj±cych za³±cznikach do SWZ, gdzie okre¶lono podzia³ so³ectw na grupy dzia³ania:
• Wykaz dróg gminnych na terenie so³ectwa ¦wierklaniec,
• Wykaz dróg gminnych na terenie so³ectwa Nak³o ¦l±skie,
• Wykaz dróg gminnych na terenie so³ectwa Orzech,
• Wykaz dróg gminnych na terenie so³ectwa Nowe Chech³o.
c) pozimowe zamiatanie dróg.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±cznikach do specyfikacji warunków zamówienia:
• opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik numer 1,
• wykaz ulic – za³±cznik nr 1a,
• formularz cenowy – za³±cznik nr 2a,
• projekt umowy - za³±cznik numer 6.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: amówienie polegaæ bêdzie na powtórzeniu podobnych us³ug, co zamówienie podstawowe i bêdzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objêtego niniejszym postêpowaniem. Zamawiaj±cy przewiduje do powtórzenia us³ugi zimowego utrzymania dróg do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego w zakresie zimowego utrzymania dróg.
Realizacja zamówienia udzielonego w trybie z wolnej rêki bêdzie rozliczana na tych samych zasadach, co realizacja zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:1) Wykonawca ubiegaj±cy siê o przedmiotowe zamówienie musi wykazaæ spe³nianie nastêpuj±cych warunków:
a) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych – wykonuje, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na zimowym utrzymaniu dróg o warto¶ci min. 300.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania do¶wiadczenia, tj. wykazania wiêkszej ilo¶ci wykonanych us³ug o warto¶ci ³±cznej 300.000 z³otych . Zastrze¿enie to dotyczy równie¿ sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, nale¿y wykazaæ us³ugê, w której Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy. W przypadku wskazania przez Wykonawcê do¶wiadczenia o warto¶ci okre¶lonej w walucie innej ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy zastosuje do przeliczenia ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cym sprzêtem niezbêdnym do realizacji zamówienia:
• 1 jednostk± sprzêtow± umo¿liwiaj±c± pe³nienie funkcji koordynatora zimowego utrzymania dróg, wyposa¿on± w sprawne urz±dzenia monitoruj±ce oparte na systemie GPS,
• minimum 5 sztukami sprzêtu umo¿liwiaj±cego jednocze¶nie odp³u¿anie i posypywanie dróg, wyposa¿onymi w sprawne urz±dzenia monitoruj±ce oparte na systemie GPS - p³ug lemieszowy jedno- lub dwustronny, ogumiony o szeroko¶ci min. 2m z regulowan± szeroko¶ci± wyrzutu soli i koszem zasypowym o pojemno¶ci min. 1m3,
• minimum 1 sztuk± sprzêtu umo¿liwiaj±cego usuwanie zasp, za³adunek i transport materia³ów, ¶niegu, z ³y¿k± o ³adowno¶ci min. 1m3 oraz przyczep± / zbiornikiem do przewozu materia³ów / ¶niegu o pojemno¶ci min. 5m3,
• minimum 1 sztuk± sprzêtu umo¿liwiaj±cego pozimowe zamiatanie dróg.
Sprzêt / pojazd musi byæ sprawny technicznie, dopuszczony do ruchu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, gwarantuj±cy terminowe i jako¶ciowe wykonanie zakresu rzeczowego us³ugi.
Personel obs³uguj±cy sprzêt musi posiadaæ uprawnienia do prowadzenia pojazdów oraz stosowne uprawnienia do obs³ugi odpowiedniego sprzêtu, zgodnie z aktualnymi wymogami prawa.
c) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê koordynatora zimowego utrzymania dróg.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian umowy, o ile nie bêd± one modyfikowa³y ogólnego charakteru umowy:1) wyst±pi± przes³anki, o których mowa w § 12,
2) W przypadku zmian przepisów prawa, w tym prawa miejscowego,
3) W przypadku powstania konieczno¶ci dostosowania rozwi±zañ przyjêtych w niniejszej Umowie i jej za³±cznikach w odniesieniu do sposobu realizacji us³ug objêtych niniejsz± Umow±,
4) w przypadku powstania konieczno¶ci poprawy bezpieczeñstwa ludzi lub mienia w zwi±zku z realizacj± umowy
5) w przypadku powstania konieczno¶ci poprawy jako¶ci, wydajno¶ci lub bezpieczeñstwa realizacji us³ug,
6) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej,
7) w przypadku podwykonawstwa na zasadach wskazanych w § 8,
8) w zakresie innych zmian sposobu realizacji us³ug ni¿ wskazane powy¿ej w pkt 1) do 7), je¶li nie spowoduje to wzrostu cen jednostkowych i nie wp³ynie na obni¿enie jako¶ci ¶wiadczonych us³ug,
9) w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania niniejszej umowy wskazanego w § 2 ust. 1 w przypadku gdy po up³ywie okresu obowi±zywania niniejszej Umowy z uwagi na istnienie zimowych warunków nadal bêdzie istnia³o zapotrzebowanie na dalsz± kontynuacjê ¶wiadczenia us³ug,
10) w zakresie zmiany Maksymalnej Wynagrodzenia i/lub cen jednostkowych wskazanych w § 11 ust. 7 niniejszej Umowy w przypadku:
a) gdy oka¿e siê, ¿e ³±czna warto¶æ nale¿nego Wykonawcy za wykonane us³ugi wynagrodzenia przed up³ywem okresu obowi±zywania niniejszej umowy osi±gnie kwotê Maksymalnego Wynagrodzenia,
b) w przypadku wprowadzenia do umowy zmian, o których mowa w pkt 1) do pkt 7) powy¿ej, je¶li zmiany te bêd± podwy¿sza³y koszty realizacji us³ug
c) w przypadku wprowadzenia do umowy zmian, o których mowa ww pkt 9, przy czym Strony przyjmuj±, i¿ na podstawie niniejszego postanowienia kwota Maksymalnego Wynagrodzenia mo¿e wzrosn±æ o nie wiêcej ni¿ 10% Maksymalnego Wynagrodzenia obowi±zuj±cego na dzieñ zawarcia niniejszej umowy;
d) w przypadku wprowadzenia do umowy zmian, o których mowa w pkt 11 poni¿ej, je¶li zmiany te bêd± wp³ywa³y na koszty wykonania zamówienia,
e) w przypadku gdy w okresie obowi±zywania Umowy nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
• Wykonawca mo¿e przekazaæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy najwcze¶niej w dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany,
• wysoko¶æ Maksymalnego Wynagrodzenia netto oraz poszczególne stawki jednostkowe netto wskazane w §11 ust. 7 niniejszej Umowy pozostaj± bez zmian,
11) w zakresie zmian tre¶ci za³±czników nr 1 (1a, 1b, 1c, 1d) do Umowy i/lub § 1 ust. 7 niniejszej Umowy polegaj±cych na dodaniu lub usuniêciu z wykazów znajduj±cych siê w w/w za³±cznikach okre¶lonych dróg lub zmiany dróg pomiêdzy poszczególnymi grupami w przypadku:
a) zaistnienia okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych faktycznie lub prawnie realizacjê us³ug w danych lokalizacjach lub
b) powstanie po stronie Zamawiaj±cego obowi±zku realizacji us³ug w dodatkowych lokalizacjach, lub
c) konieczno¶ci zmiany dla danej drogi klasyfikacji do danej grupy wynikaj±cej z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
Szczegó³y dotycz±ce mo¿liwo¶ci zmian umowy zawarte s± w projekcie umowy dostêpnym na stronie postêpowania.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-25 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,175422,314576455d19cd8928db19b13dc301ad.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-24
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie od¶nie¿ania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Us³ugi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrêbie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprz±tanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- Us³uga utrzymania czysto¶ci i porz±dku oraz dostarczania korespondencji budynków gminnych w 2025r. - II zadania
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY £AÑCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- Oczyszczanie miasta Namys³ów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namys³ów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.