Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435565/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa multimedialnych programów oraz narzędzi edukacyjnych i terapeutycznych pomocnych w nauce i pracy z osobami z niepełnosprawnością dla dwóch szkół podstawowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA WEJHEROWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jakuba Wejhera 8
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 677 71 13, (58) 677 71 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzpifz@um.wejherowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/pn/wejherowo/demand/91298/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa multimedialnych programów oraz narzędzi edukacyjnych i terapeutycznych pomocnych w nauce i pracy z osobami z niepełnosprawnością dla dwóch szkół podstawowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec696c20-60f1-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027699/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa multimedialnych programów oraz narzędzi edukacyjnych i terapeutycznych pomocnych w nauce i pracy z osobami z niepełnosprawnością dla dwóch szkół podstawowych (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z projektu „Dostępna szkoła” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1 Innowacje społeczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435565/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZPiFZ.271.17.2022.BJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i pakietów multimedialnych pomocnych w nauce i pracy z osobami z niepełnosprawnością dla dwóch szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Wejherowa w ramach przedsięwzięcia pn. „Tu chcę się uczyć – projekt testowania Modelu Dostępnej Szkoły”2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 79608,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego narzędzia terapeutycznego - przenośnego powiększalnika, pomocnego w nauce i pracy z osobami z niepełnosprawnością dla dwóch szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Wejherowa w ramach przedsięwzięcia pn. „Tu chcę się uczyć – projekt testowania Modelu Dostępnej Szkoły”2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 13332,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego narzędzia terapeutycznego - zestawu do treningu uwagi słuchowej, pomocnego w nauce i pracy z osobami z niepełnosprawnością dla dwóch szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Wejherowa w ramach przedsięwzięcia pn. „Tu chcę się uczyć – projekt testowania Modelu Dostępnej Szkoły”.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 39905,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego narzędzia terapeutycznego - zestawu dla osób niepełnosprawnych ruchowo przeznaczonego do komunikacji alternatywnej, pomocnego w nauce i pracy z osobami z niepełnosprawnością dla dwóch szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Wejherowa w ramach przedsięwzięcia pn. „Tu chcę się uczyć – projekt testowania Modelu Dostępnej Szkoły”.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 3648,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego narzędzia terapeutycznego wspomagającego rehabilitację dzieci, pomocnego w nauce i pracy z osobami z niepełnosprawnością dla dwóch szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Wejherowa w ramach przedsięwzięcia pn. „Tu chcę się uczyć – projekt testowania Modelu Dostępnej Szkoły”.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 2768,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57798,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108285,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79049,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79049,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13247,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14199,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13247,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „HARPO” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004812597
7.3.3) Ulica: 27 Grudnia 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-737
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13247,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49383,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „NOWA ERA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012186107
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 146D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Muża-Klamann KLADREW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190938233
7.3.3) Ulica: gen. Józefa Bema 12
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „HARPO” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004812597
7.3.3) Ulica: 27 Grudnia 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-737
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
- USŁUGA CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH (SOZO) WRAZ Z UTYLIZACJĄ ODPADÓW
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2025 r.
- Usługi ochrony i dozoru osób i mienia w budynku Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług schronienia dla mężczyzn zdrowych, uzależnionych od alkoholu i/lub innego środka psychoaktywnego wraz z terapią uzależnień i całodobową opieką sanitariusza
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie leśnictwo_2
- Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, weterynaryjnej oraz architektury krajobrazu ZSCKR Bystra
- MZJEw Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie - dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. "Zawodowa Małopolska".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.