Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00483645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2023 dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNY DUNAJEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Czarny Dunajec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-470
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarny-dunajec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarny-dunajec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czarny-dunajec.pl/gmina/ogloszenia-urzedowe/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2023 dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b31f55a2-76d5-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB.271.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Artykuły spożywcze oraz mrożone4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15221000-3 - Ryby mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15540000-5 - Produkty serowarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15831200-4 - Cukier biały
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 34652,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Artykuły mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15540000-5 - Produkty serowarskie
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 32905,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Pieczywo4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 19173,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Mięso, wędliny i drób4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 29051,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Owoce, warzywa4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 24220,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.