Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478095/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166281589
1.5.8.) Numer faksu: 166282417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: planowanie@radymno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika rolniczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d72f5cbc-7542-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040161/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką bijakową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478095/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.I.271.12-3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego ciągnika w rolniczego w ilości 1 szt.
2) Szczegółowy zakres znajduje się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do SWZ .
3) Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
4) Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli dwie osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu. Czas trwania szkolenia – co najmniej 3 godzin.
5) Zakupione urządzenie przeznaczone będzie do prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych i działek gminnych.
6) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji fabrycznej– minimum 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem kryterium opisanego w rozdz. XV ust. 1 pkt 2) SWZ.
7) W okresie gwarancji urządzenia muszą być serwisowane przez autoryzowany serwis producenta.
8) Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu postoju przedmiotu zamówienia tj. w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Radymnie ul. Lwowska 9. W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w miejscu postoju przedmiotu zamówienia, Wykonawca na własny koszt zapewni naprawę w autoryzowanej stacji obsługi uprawnionej do naprawy tego modelu ciągnika.
9) Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych.
10) Czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne.
11) Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia.
12) Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy. Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
13) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się ze SWZ, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami projektu umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-MECH Grażyna i Jan Grześko sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922032905
7.3.3) Ulica: Słowackiego
7.3.4) Miejscowość: Radymno
7.3.5) Kod pocztowy: 37-550
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem odśnieżnym w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.