Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00364754/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łączna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwona Górka 1b
1.5.2.) Miejscowość: Łączna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-140
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412548960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@laczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bip.doc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afffb70e-2948-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afffb70e-2948-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 648947,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie kredytu w wysokości 2 000 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
1) Kwota kredytu w wysokości 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony zł)
2) Okres kredytowania: do 30.12.2032 r.
3) Termin uruchomienia kredytu
do dnia 15.07.2024 r. – 2 000 000 PLN,
Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innym terminie od podanego wyżej , wykorzystania kredytu w transzach, jak też rezygnacji z uruchomienia kredytu
i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości z których zamawiający zrezygnował.
4) Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych, 30 dnia miesiąca marca, czerwca, września, grudnia w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu.
5) Karencja w spłacie I raty kredytu do dnia 29.03.2025 r.
Karencja w spłacie odsetek do dnia 29.09.2024r. 6) Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 30.03.2025 r.
7) Pierwsza spłata odsetek nastąpi 30.09.2024 r.
8) Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi 30.12.2032 r.
9) Spłata rat kapitałowych nastąpi w okresach kwartalnych, 30 dnia miesiąca marca, czerwca, września, grudnia
W 2025 roku – 100 000PLN ( 4 raty po 25 000 PLN),
W 2026 roku – 100 000 PLN ( 4 raty po 25 000 PLN),
W 2027 roku – 300 000 PLN ( 4 raty po 75 000 PLN),
W 2028 roku - 300 000 PLN ( 4 raty po 75 000 PLN),
W 2029 roku – 300 000 PLN ( 4 raty po 75 000 PLN),
W 2030 roku – 300 000 PLN ( 4 raty po 75 000 PLN),
W 2031 roku- 300 000 PLN (4 raty po 75 000 PLN),
W 2032 roku – 300 000 PLN (4 raty po 75 000 PLN)
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648947,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648947,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648947,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Suchedniowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000497710
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 8
7.3.4) Miejscowość: Suchedniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SUCHEDNIOWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SUCHEDNIOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648947,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 102 miesiące
INNE PRZETARGI ŁĄCZNA
- "Dostawę artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej w roku 2025"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szskolno-Przedszkolnego w Łącznej w roku 2025
więcej: przetargi ŁĄCZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2.550.000,00 PLN
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 2 900 000 zł
- Kredyt na pokrycie planowanego deficytu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w roku 2024r
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 574 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.