eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodecz"Opracowanie Planu Ogólnego Miasta i Gminy Chodecz"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Opracowanie Planu Ogólnego Miasta i Gminy Chodecz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA CHODECZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866838

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kaliska 2

1.4.2.) Miejscowość: Chodecz

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-860

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@chodecz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501505

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00494546

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie Planu Ogólnego Miasta i Gminy Chodecz”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Ogłoszenie w prasie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty o podjęciu uchwały nr LVIII/399/23 Rady Miejskiej w Chodczu z
dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Chodecz.
2) Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Miejską w
Chodczu uchwały o przystąpieniu do opracowani planu ogólnego i ich wysłanie do tych instytucji.
3) Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego (w wersji tekstowej i graficznej) zgodnie z przepisami ustawy z
dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. u. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) zwanej dalej
PiZP, a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu
24 września 2023 r, a także przepisami wykonawczymi tej ustawy, w tym:
a) dokonanie analizy materiału wyjściowego obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego,
wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe,
geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.);
b) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i
obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i
innych, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy
prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych) na każdym etapie opracowania planu;
c) uzyskanie wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień niezbędnych do przyjęcia planu uchwałą rady gminy;
d) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z przeprowadzonych uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym
zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
e) zamieszczenie w prasie wymaganych ogłoszeń i ponoszenie kosztów ich publikacji;
f) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o PiZP i opracowanie danych przestrzennych do planu
zgodnie z art. 67 a na różnych etapach opracowania planu);
g) wykonanie opracowania ekofizjologicznego;
h) Przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z załącznikami na komisjach stałych Rady Miejskiej w Chodczu;
i) Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i prezentacja na sesji Rady Miejskiej uchwalającej plan ogólny.
j) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian, wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody,
ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
k) odniesienie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
4) Opracowanie danych przestrzennych dla planu ogólnego, w tym dokumentujących sposób wyznaczenia obszaru
uzupełnienia zabudowy, zgodnie z wymogami przepisów ustawy, rozporządzenia wykonawczego wskazanego w ust. 2 oraz
rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych
przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. poz. 1916 z późn. zm.).
5) Pomoc w zgłoszeniu nowego zbioru danych przestrzennych – zbioru danych dla planu ogólnego gminy (zbiór danych
POG) do Ewidencji IIP do Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, jednocześnie przekazując informację o zgłoszeniu do
wiadomości Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
6) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na
środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.);
7) Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego zgodnie z art. 8 i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z mieszkańcami miasta i gminy Chodecz, w tym:
a) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń,
zawiadomień i innych pism wymaganych w procedurze sporządzania planu, o których mowa w art. 13i ust.3 wyżej
wymienionej ustawy o PiZP, w tym o konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8 j i 8 k ww. ustawy;
b) organizacja i udział fizyczny w ramach prowadzonych konsultacji społecznych (np. spotkaniach otwartych, panelach
eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu
wywiadów)
c) przeprowadzenie ankiet i geoankiet wraz z zebraniem uwag i ewentualnym uwzględnieniem ich w treści Planu;
d) prowadzenie punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym), zbieranie uwag związanych z
rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu, tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
e) przygotowanie niezbędnych raportów i protokołów z konsultacji społecznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie
planu ogólnego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w rozdziale V SWZ.

WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95
Zamawiający nie określa w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, ponieważ zakres wykonywanych czynności
nie dotyczy zapisów, o których mowa w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie Planu Ogólnego Miasta i Gminy Chodecz”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Ogłoszenie w prasie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty o podjęciu uchwały nr LVIII/399/23 Rady Miejskiej w Chodczu z
dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Chodecz.
2) Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Miejską w
Chodczu uchwały o przystąpieniu do opracowani planu ogólnego i ich wysłanie do tych instytucji.
3) Opracowanie planu ogólnego (w wersji tekstowej i graficznej) zgodnie z przepisami ustawy z
dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. u. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) zwanej dalej
PiZP, a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu
24 września 2023 r, a także przepisami wykonawczymi tej ustawy, w tym:
a) dokonanie analizy materiału wyjściowego obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego,
wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe,
geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.);
b) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i
obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i
innych, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy
prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych) na każdym etapie opracowania planu;
c) uzyskanie wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień niezbędnych do przyjęcia planu uchwałą rady gminy;
d) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z przeprowadzonych uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym
zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
e) zamieszczenie w prasie wymaganych ogłoszeń i ponoszenie kosztów ich publikacji;
f) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o PiZP i opracowanie danych przestrzennych do planu
zgodnie z art. 67 a na różnych etapach opracowania planu);
g) wykonanie opracowania ekofizjologicznego;
h) Przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z załącznikami na komisjach stałych Rady Miejskiej w Chodczu;
i) Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i prezentacja na sesji Rady Miejskiej uchwalającej plan ogólny.
j) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian, wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody,
ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
k) odniesienie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
4) Opracowanie danych przestrzennych dla planu ogólnego, w tym dokumentujących sposób wyznaczenia obszaru
uzupełnienia zabudowy, zgodnie z wymogami przepisów ustawy, rozporządzenia wykonawczego wskazanego w ust. 2 oraz
rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych
przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. poz. 1916 z późn. zm.).
5) Pomoc w zgłoszeniu nowego zbioru danych przestrzennych – zbioru danych dla planu ogólnego gminy (zbiór danych
POG) do Ewidencji IIP do Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, jednocześnie przekazując informację o zgłoszeniu do
wiadomości Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
6) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na
środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.);
7) Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego zgodnie z art. 8 i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z mieszkańcami miasta i gminy Chodecz, w tym:
a) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń,
zawiadomień i innych pism wymaganych w procedurze sporządzania planu, o których mowa w art. 13i ust.3 wyżej
wymienionej ustawy o PiZP, w tym o konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8 j i 8 k ww. ustawy;
b) organizacja i udział fizyczny w ramach prowadzonych konsultacji społecznych (np. spotkaniach otwartych, panelach
eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu
wywiadów)
c) przeprowadzenie ankiet i geoankiet wraz z zebraniem uwag i ewentualnym uwzględnieniem ich w treści Planu;
d) prowadzenie punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym), zbieranie uwag związanych z
rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu, tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
e) przygotowanie niezbędnych raportów i protokołów z konsultacji społecznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie
planu ogólnego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w rozdziale V SWZ.

WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95
Zamawiający nie określa w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, ponieważ zakres wykonywanych czynności
nie dotyczy zapisów, o których mowa w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.