Og³oszenie z dnia 2024-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00430879/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00431612/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w Berejowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nied¼wiada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nied¼wiada-Kolonia 43
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nied¼wiada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0deca45-366d-4e23-b81a-dd5bf908911d1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w Berejowie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e0deca45-366d-4e23-b81a-dd5bf908911d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00501526
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039859/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Remont i modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w Berejowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
poddzia³anie 19.2 Wsparcie na wdra¿anie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na nastêpuj±c± operacjê: 1.2.1: TWORZENIE I ROZWÓJ OGÓLNODOSTÊPNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ LUB REKREACYJNEJ LUB KULTURALNEJ.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00430879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.271.13.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 197581,05 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 172350,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia wykonanie robót zwi±zanych z remontem i modernizacj± ¶wietlicy wiejskiej w Berejowie.Czê¶æ I Remont ¶wietlicy
-demonta¿ parapetów wewnêtrznych;
-demonta¿ stolarki drzwiowej – skrzyd³a;
-rozbiórka ok³adzin;
-rozbiórka starych gresów;
-rozbiórka podestu w sali g³ównej;
-wykucia nowych otworów drzwiowych;
- wykonanie tynków wewnêtrznych cementowo – wapiennych kat. II, III i IV;
- wykonanie posadzki betonowej;
- posadzki p³ytkowe z kamieni sztucznych;
-rozbiórka ¶cianki miêdzy kuchnia a sal± g³ówn±;
-rozbiórka pieca w kuchni;
-rozbiórka osprzêtu instalacji wod-kan, elektrycznej;
- dostarczenie i monta¿ drzwi wewnêtrznych aluminiowych;
- dostarczenie i monta¿ skrzyde³ p³ytowych;
- dostarczenie i monta¿u skrzyde³ p³ytowych i o¶cie¿nicy metalowej – nowe otwory;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45432130-4 - Pokrywanie pod³óg
45442100-8 - Roboty malarskie
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 151384,88 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej- monta¿ konstrukcji pod panele PV;
- monta¿ paneli PV na konstrukcji;
- u³o¿enie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielnicy elektrycznej;
- modernizacja rozdzielnicy elektrycznej;
- monta¿ rozdzielnicy PV;
- monta¿ uk³adu automatyki;
- wykonanie prób instalacji oraz sprawdzaj±cych prawid³owe dzia³anie aparatury;
- uruchomienie uk³adu i regulacje;
- szkolenie z obs³ugi.
- monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy 6 kW.
Wymagania techniczne:
Panele fotowoltaiczne
Wymagania dla ogniw:
- dodatnia tolerancja mocy 0~+3%,
- odporno¶æ na amoniak oraz opary solne,
- 6 diod bypass,
- 25 lat gwarancji nominalnej mocy wyj¶ciowej na poziomie 80,6%,
- 12 lat gwarancji na produkt,
Inwerter
Wymagania dla inwertera:
- wysoka sprawno¶æ do 99%,
- mo¿liwo¶æ sterowania zewnêtrznymi urz±dzeniami,
- mo¿liwo¶æ przewymiarowania nawet do 100%,
- z modu³em wifi,
- min. 5 lat gwarancji.
Wymagania dla konstrukcji no¶nej:
- aluminium anodowane,
- elementy ³±czne - stal nierdzewna A2 wg normy DIN 933,912, ISO 4017,4762,
- wytrzyma³o¶æ profilu solarnego na odkszta³cenia na odcinku 80 cm - minimum 6
kN - potwierdzone odpowiednim wynikiem badañ,
- wytrzyma³o¶æ na wyrwanie mocowania z profilu solarnego - minimum 14 kN -
potwierdzone odpowiednim wynikiem badañ,
- profile solarne wykonane z materia³u wg normy PN-EN 515:1996 o jako¶ci T5
aluminium 6005 - potwierdzone stosownym certyfikatem producenta,
- do ka¿dego rodzaju pokrycia dachowego,
- min. 10 lat gwarancji.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje s³oneczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30571,57 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III Dostawa i monta¿ klimatyzacji- monta¿ jednej jednostki klimatyzacji w kuchni o mocy 3,5 kW – 2 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15624,60 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty w postêpowaniu dotycz±cym czê¶ci 1
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 32595,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32595,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ergo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182161729
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ruda Solska
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32595,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ergo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182161729
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ruda Solska
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Doposa¿enie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "¦cie¿ka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w d±¿eniu do zrównowa¿onego rozwoju wspieraj±cy dzieci i m³odzie¿, lokalnych mieszkañców oraz przeds. GMS"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
wiêcej: Instalacje s³oneczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.