Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467018/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Białogard do
i z placówek oświatowych na terenie Gminy wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami,
w 2023 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 8
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943124401
1.5.8.) Numer faksu: 943127844
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Białogard doi z placówek oświatowych na terenie Gminy wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami,
w 2023 roku”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-168d0201-708e-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023730/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Białogard do i z placówek oświatowych na terenie Gminy wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami, w 2023 roku”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Białogard wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami, w formie zakupu biletów miesięcznych od 02 stycznia 2023 do 31 grudnia 2023. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego, z wyłączeniem przerw świątecznych i ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć.
3. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety miesięczne dla dzieci uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego.
4. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów.
5. Zamawiający najpóźniej do 25 każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów.
6. Miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w terminie do 28 każdego miesiąca
w roku szkolnym (w miesiącu lutym do 26 na miesiąc marzec).
7. Dowozy uczniów do Szkół w Rogowie, Stanominie, Pomianowie z podaniem liczby uczniów z poszczególnych miejscowości
a) Trasa dowozu powinna być najkrótszym odcinkiem drogi pomiędzy szkołą a daną miejscowością.
b) Zamawiający zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym w odniesieniu do przewozów szkolnych zleca Zleceniobiorcy ustalenie elastyczne kursowania pojazdów z Dyrektorami Szkół - zgodnie z potrzebami na trasach przewidzianych na potrzeby dowozów.
c) Zleceniobiorca z uwagi na konieczność sprawowania opieki nad dziećmi podczas przejazdu może ze względów bezpieczeństwa zabierać i wysadzać uczniów we wskazanych przez rodziców miejscach z uwagi na brak przystanków komunikacji publicznej - zgodnie z potrzebami na trasach przewidzianych na potrzeby dowozów.
d) Pojazdy dowożące i odwożące powinny zatrzymywać się na wyznaczonych przystankach w danej miejscowości i koło niżej wymienionych szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Rogowie,
2) Szkoła Podstawowa im. Ppor. Ryszarda Kuleszy w Pomianowie,
3) Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Stanominie.
oraz w danej miejscowości (przystanki znajdują się w poszczególnych miejscowościach)
w celu zabrania lub wysadzenia dzieci.
e) Zamawiający wymaga aby we wszystkich w/w szkołach:
Mając na uwadze czas rozpoczynania zajęć - dzieci powinny przybyć na godz. 8:00;
Realizowane były minimum dwa odwozy dziennie. Godziny powrotu uczniów są zależne od planu lekcji i zostaną uzgodnione między Dyrektorem Szkoły a Wykonawcą.
8. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów autobusem, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach.
1) Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, która jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu.
2) Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
3) Wysiadanie i wsiadanie uczniów i dzieci musi odbywać się w miejscach bezpiecznych do tego wyznaczonych i zgodnych z przepisami ruchu drogowego.
4) Do obowiązku osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało:
• sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
• pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu, zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie i wysiadaniu z niego,
• ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
• zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
• zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,
• przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły, odbiór uczniów ze szkoły i odprowadzenie do autobusu;
• informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w przebiegu usługi przewozu;
a) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów niedopuszczenie do ich przewozu.
b) Pracownicy będą wyposażeni w środek łączności - telefon komórkowy oraz identyfikatory zawierające imię i nazwisko oraz nazwę firmy realizującej dowóz.
c) Wykonawca będzie bezzwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o wszystkich zmianach w obsadzie personalnej (kierowcy i opiekunowie), przedstawiając jednocześnie dokumenty potwierdzające wymagane przez Zamawiającego ich kwalifikacje. Zmiana ta nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy,
d) Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na ile seksualnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 152) dane zatrudnionych do opieki pracowników i przedstawić do wglądu Zamawiającemu odpowiednie potwierdzenie z rejestru, w ciągu 7 dni od wezwania Zamawiającego.
e) Wykonawca zapewni najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdów, a także odpowiednie kwalifikacje oraz wysoki poziom kultury osobistej kierowców i opiekunów dzieci.
f) Wykonawca oświadcza, że pracownicy Wykonawcy posiadają przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy i w razie potrzeby udzielą pomocy przedlekarskiej w czasie przewozu dzieci na trasie dom-szkoła-dom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zadania . Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizacje zadania do ceny złożonej, najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106967,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106967,48 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego z przeznaczeniem na remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski w 2025 r.
- Dostawa 2038 ton materiałów kamiennych łamanych: kliniec sortowany 4-31,5 mm z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna
- Dostawa kruszywa drogowego na rok 2025 dla Gminy Wojcieszków
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/11/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.