eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DmosinBudowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Kołacin



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Kołacin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dmosin

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dmosin 9

1.5.2.) Miejscowość: Dmosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dmosin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04dfc8b6-23fc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Kołacin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04dfc8b6-23fc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069784/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Kołacin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357525

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.TP. 6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3385304,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Kołacin.
Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
Planowana inwestycja dotyczyć będzie zagospodarowania terenu położonego w miejscowości Kołacin na cele rekreacyjno-sportowe poprzez budowę kompleksu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla mieszkańców gminy na terenach, na których funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej. Teren planowanej do realizacji inwestycji znajduje się w pobliżu Szkoły Podstawowej w Kołacinie, która od początku swojego istnienia nie ma boiska sportowego. Planowany do realizacji pierwszy etap inwestycji obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego z poliuretanu wraz z trybunami. W ramach inwestycji zostanie wybudowane również ogrodzenie, instalacja oświetlenia zewnętrznego energooszczędnego oraz budynku socjalnego z pomieszczeniami szatniowymi, sanitarno–higienicznymi oraz gospodarczymi o powierzchni ok. 120 m2. Projekt zakłada wykonanie przyłącza wodociągowego oraz budowę biologicznej oczyszczalni ścieków i montaż instalacji fotowoltaicznej.
Planuje się również budowę miejsc parkingowych, budowę zjazdu z drogi gminnej i przebudowę zjazdu na drogę wojewódzką, wraz z utwardzeniem odcinka drogi gminnej na długości ok. 36 m od włączenia z drogą wojewódzką. Głównym celem planowanej inwestycji jest poprawa jakości życia mieszkańców obszaru, na którym funkcjonowało państwowe gospodarstwo rolne. Realizacja inwestycji przyczyni się do powstania miejsca, gdzie mieszkańcy będą mogli spędzać wolny czas.
Wpłynie to na wzmocnienie wśród mieszkańców więzi międzypokoleniowej i zwiększy integrację społeczną mieszkańców miejscowości Kołacin i pobudzi ich aktywność społeczną. Dzięki realizacji inwestycji na mapie popegeerowskiej miejscowości powstanie nowoczesne, atrakcyjne miejsce do prowadzenia zajęć sportowych w ramach edukacji szkolnej oraz miejsce do organizowania wydarzeń sportowych i spotkań. Projekt zwiększy dostęp mieszkańców do tego typu obiektów, wyrówna szanse i zniweluje nadal istniejące, widoczne różnice w poziomie jakości życia mieszkańców z terenów popegeerowskich w porównaniu z mieszkańcami pozostałych terenów gminy. Będzie służyć dzieciom, młodzieży oraz wszystkim pozostałym mieszkańcom do aktywnego wypoczynku oraz organizowania regionalnych wydarzeń sportowych. Przysłuży się integracji i promocji aktywnego sposobu spędzania wolnego czasu dla wszystkich mieszkańców tego terenu, którzy do tej pory nie mieli dostępu do tego typu obiektu. Ponadto realizacja inwestycji wpłynie na uatrakcyjnienie i rozwój terenów popegeerowskich, co wpłynie na wzmocnienie więzi mieszkańców z ich dotychczasowym miejscem zamieszkania oraz spowoduje zwiększenie zainteresowania osiedlaniem się nowych mieszkańców.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44 x 26,1 m wraz z ogrodzeniem i piłkochwytami, trybunami sportowymi na 100 miejsc oraz budynku kontenerowego socjalnego, dostosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych w miejscowości Kołacin na działce nr ewid. 32/2, obręb Kołacin PGR. Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej dostosowane będzie do gier sportowych: koszykówki, siatkówki, piłki nożnej i ręcznej.
Inwestycja obejmuje wykonanie przyłącza wodociągowego, oczyszczalni ścieków o poj. do 7,5m3/d, instalacji fotowoltaicznej o mocy 15 kW, oświetlenia zewnętrznego, monitoringu oraz dojazdu z miejscami postojowym.
W ramach zadania zostanie przebudowana droga gminna na odcinku 36 m wraz ze zjazdem. Przebudowany zostanie również zjazd z drogi wojewódzkiej nr 704. Wykonane zostanie utwardzenie terenu, przebudowa drogi dojazdowej o szerokości 5 m, oraz budowa 55 miejsc postojowych. Planowana przebudowa drogi pozwoli na usunięcie barier architektonicznych w zakresie komunikacji drogowej dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacje projektowe,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót.

4.4. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz zamontowane materiały wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) – termin ten jest kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

34928200-0 - Ogrodzenia

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAR-CAR Dariusz Gendek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100542643

7.3.3) Ulica: Przyłęk Duży

7.3.4) Miejscowość: Przyłęk Duży

7.3.5) Kod pocztowy: 95-063

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.