Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394394/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00420186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00432573/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00435084/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja Domu Kultury w Ligocie- Miliardowicach
w celu poprawy efektywności energetycznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja Domu Kultury w Ligocie- Miliardowicachw celu poprawy efektywności energetycznej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eefea33f-3910-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Termomodernizacja Domu Kultury w Ligocie - Miliardowicach w celu poprawy efektywności energetycznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2194942,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Termomodernizacja Domu Kultury w Ligocie- Miliardowicach
w celu poprawy efektywności energetycznej” obejmuje:
1. ROBOTY BUDOWLANE:
• Izolacja pionowa przeciwwilgociowa ścian fundamentowych,
• Docieplenie ścian fundamentowych,
• Docieplenie ścian zewnętrznych,
• Docieplenie dachu,
• Wykonanie pokrycia dachu nową membraną TPO,
• Wymiana obróbek blacharskich, parapetów, rynien spustów,
• Naprawa kominów,
• Wymiana daszków nad wejściem,
• Wymiana częściowa stolarki PCV, AL,
• Wymiana drzwi wewnętrznych (nie dotyczy przychodni zdrowia),
• Renowacja schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem podjazdu dla osób
niepełnosprawnych, roboty brukarskie,
• Docieplenie stropu nad piwnicą,
• Roboty wykończeniowe (nie dotyczy przychodni zdrowia),
• Roboty towarzyszące
Uwaga !
ZAKRES WYKONANIA ROBÓT NIE DOTYCZY WYKONANIA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (Pochylnia 2).
2. INSTALACJA ELEKTRYCZNA:
• Wykonanie zasilania oświetlenia podstawowego, awaryjnego, gniazd wtykowych,
urządzeń technologicznych,
• Zabudowa tablic elektrycznych, wyłącznika przeciwpożarowego,
• Montaż opraw oświetleniowych typu LEDowego,
• Wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej
• Wykonanie instalacji LAN
• Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii
Uwaga !
ZAKRES WYKONANIA NIE DOTYCZY PRZYCHODNI ZDROWIA
3. INSTALACJA SANITARNA
• Wymiana kotła gazowego na kondensacyjny
• Wymiana wewnętrznej instalacji grzejnikowej c.o.
• Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej
• Wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji
• Montaż pompy ciepła do dogrzewania Sali widowiskowej
• Montaż pompy ciepła dla celów c.w.u.
Uwaga !
ZAKRES WYKONANIA ROBÓT NIE DOTYCZY PRZYCHODNI ZDROWIA
Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej obejmującej wyżej wymieniony zakres prac termomodernizacyjnych i instalacyjnych.
− Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe
w obiekcie.
− Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym,
z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej
odpowiednie uprawnienia budowlane .
− Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na
terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
− Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska
pozytywne protokoły ich odbiorów od stosownych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane
przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu
- Ze względu na częściową realizację robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w części rysunkowej zaznaczono zakres nieobjęty przetargiem pod nazwą ,,PRZYCHODNIA- NIE DOTYCZY”.
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-
budowlanych w czynnych placówkach użyteczności publicznej.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący
funkcjonowanie obiektu oraz zminimalizowanie ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz
odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób
trzecich w przypadku ich dostępności.
4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy.
5. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
6. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca
zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie
Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich
uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony
środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za
ochronę ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym
od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne
składowisko odpadów materiałów z demontażu, rozbiórek, a dokumenty potwierdzające dokonanie
ww. wywozu dostarczy Zamawiającemu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót
objętych umową. Harmonogram będzie określał oraz wyraźnie wskazywał procentowe
zaawansowanie robót wraz z wartościami tych robót. Określone w harmonogramie procentowe
zaawansowanie robót korelować będzie z rzeczywistą wartością robót wykonanych w ramach danej
pozycji harmonogramu. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie części robót przez
podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w harmonogramie szczegółowy zakres
robót wykonywanych przez podwykonawców. Sporządzony harmonogram musi być zgodny z
dokumentacją projektową i STWiOR. Podczas opracowania harmonogramu, Wykonawca
zobowiązany jest uwzględnić wszystkie czynniki, mogące wystąpić w okresie, w którym roboty będą
wykonywane, a mogące ograniczyć postęp robót.
Harmonogram będzie podlegał zatwierdzeniu przez ustanowionego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ (materiał pomocniczy);
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.
Zadanie jest dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa nr Edycja8PRG/2023/3243/PolskiLad z dnia 11.10.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2260095,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3509099,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2260095,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES BK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521726843
7.3.3) Ulica: Zielona 11
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2260095,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin zakończenia: do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
- Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem
- Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice
- Obsługa ratownicza Krytej Pływalni "WODNIK" przy ul. Legionów 145 w Czechowicach - Dziedzicach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.