eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszWykonanie sieci strukturalnej w Sądzie Rejonowym w Jarocinie oraz w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie sieci strukturalnej w Sądzie Rejonowym w Jarocinie oraz w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie sieci strukturalnej w Sądzie Rejonowym w Jarocinie oraz w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea7ffcd-389e-44b2-922b-85e5ed6e3ad5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230314/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie sieci strukturalnej w Sądzie Rejonowym w Jarocinie oraz w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ea7ffcd-389e-44b2-922b-85e5ed6e3ad5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Wykonanie sieci strukturalnej w Sądzie Rejonowym w Jarocinie
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (LAN) w budynkach Sądu Rejonowego w Jarocinie przy Alei Niepodległości 15 oraz ul. Wrocławskiej 6.
2. W budynku Sądu Rejonowego w Jarocinie przy ul. Wrocławskiej 6 montaż instalacji okablowania strukturalnego obejmuje 59 gniazd RJ45, co daje łącznie 59 linii. Instalacja okablowania strukturalnego zostanie wybudowana kablem ekranowanym S/FTP typu skrętka min. kat. 6A/klasa EA. Przewody należy zakończyć na projektowanych panelach 24 portowych w szafach krosowych. Przewody rozprowadzić z szafy GPD według schematów załączonych do dokumentacji projektowej. Budynek Sądu Rejonowego w Jarocinie przy ul. Wrocławskiej 6 położony jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków. Z racji starej zabudowy jego konstrukcja posiada wiele grubych ścian. W związku z tym należy przewidzieć odpowiedni sposób ułożenia nowych przewodów strukturalnych w taki sposób, aby zapewnić odpowiednie promienie zagięcia.
3. W budynku Sądu Rejonowego w Jarocinie przy Al. Niepodległości 15 montaż instalacji okablowania strukturalnego obejmuje 85 gniazd RJ45, co daje łącznie 85 linii. Instalacja okablowania strukturalnego zostanie wybudowana kablem ekranowanym S/FTP typu skrętka min. kat. 6A/klasa EA. Przewody należy zakończyć na projektowanych panelach 24 portowych w szafach krosowych. Przewody rozprowadzić z szafy GPD według schematów załączonych do dokumentacji projektowej. Budynek Sądu Rejonowego w Jarocinie przy Al. Niepodległości 15 jest wpisany do miejskiej ewidencji zabytków. Z racji starej zabudowy jego konstrukcja posiada wiele grubych ścian. W związku z tym należy przewidzieć odpowiedni sposób ułożenia nowych przewodów strukturalnych w taki sposób, aby zapewnić odpowiednie promienie zagięcia.
4. W ramach montażu instalacji okablowania należy:
 ułożyć nowe kanały kablowe PCV;
 kable sieci strukturalnej prowadzić według tras wskazanych na rysunkach rzutów poszczególnych kondygnacji budynku;
 logiczne gniazda końcowe montować w miejscach wskazanych na rysunkach rzutów poszczególnych kondygnacji budynku;
 w szafie krosowej GPD zastosować wyposażenie dodatkowe jak panele krosowe 24x RJ45.
5. Wszystkie elementy pasywne składające się na okablowanie strukturalne muszą być oznaczone nazwą lub znakiem firmowym, tego samego producenta okablowania i pochodzić z jednolitej oferty reprezentującej kompletny system. Nie dopuszcza się instalowania w torze transmisyjnym elementów pochodzących od różnych producentów w szczególności dotyczy to kabli transmisyjnych. Na dzień zakończenia instalacji wykonawca winien posiadać aktualny status Certyfikowanego Instalatora. Wykonawca zobowiązany jest poprawnie zgłosić instalację do certyfikacji producentowi okablowania strukturalnego.
6. W ramach wykonania prac związanych z budową okablowania strukturalnego Wykonawca musi przewidzieć zapewnienie ciągłości działania Sądu Rejonowego, będącego miejscem prac instalacyjnych. Prace instalacyjne będą wykonywane w obiektach czynnych – nie mogą zakłócać funkcjonowania Sądów.
7. Wykonane okablowanie strukturalne musi zostać objęte minimum 25-cio letnim certyfikatem gwarancyjnym wydanym przez producenta okablowania.
8. Zamawiający, niezależnie od fabrycznych gwarancji producentów na wbudowane urządzenia, komponenty itp. obejmującą np. 25 letnią gwarancję producenta na system okablowania strukturalnego wskazaną w dokumentacji projektowej, wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego.
9. Szczegółowy zakres prac instalacyjnych i sposób ich realizacji, dla części 1 określony został w załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Wykonanie sieci strukturalnej w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (LAN) w budynku Sądu Rejonowego w Krotoszynie przy ul. Sienkiewicza 11.
2. W budynku Sądu Rejonowego w Krotoszynie montaż instalacji okablowania strukturalnego obejmuje 55 gniazd RJ45, co daje łącznie 55 linii. Instalacja okablowania strukturalnego zostanie wybudowana kablem ekranowanym S/FTP typu skrętka min. kat. 6A/klasa EA. Przewody należy zakończyć na projektowanych panelach 24 portowych w szafach krosowych. Przewody rozprowadzić z szafy GPD według schematów załączonych do dokumentacji projektowej. Budynek Sądu Rejonowego w Krotoszynie przy ul. Sienkiewicza 11 położony jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków. Z racji starej zabudowy jego konstrukcja posiada wiele grubych ścian. W związku z tym należy przewidzieć odpowiedni sposób ułożenia nowych przewodów strukturalnych w taki sposób, aby zapewnić odpowiednie promienie zagięcia.
3. W ramach montażu instalacji okablowania należy:
 ułożyć nowe kanały kablowe PCV;
 kable sieci strukturalnej prowadzić według tras wskazanych na rysunkach rzutów poszczególnych kondygnacji budynku;
 logiczne gniazda końcowe montować w miejscach wskazanych na rysunkach rzutów poszczególnych kondygnacji budynku;
 w szafie krosowej GPD zastosować wyposażenie dodatkowe jak panele krosowe 24x RJ45.
4. Wszystkie elementy pasywne składające się na okablowanie strukturalne muszą być oznaczone nazwą lub znakiem firmowym, tego samego producenta okablowania i pochodzić z jednolitej oferty reprezentującej kompletny system. Nie dopuszcza się instalowania w torze transmisyjnym elementów pochodzących od różnych producentów w szczególności dotyczy to kabli transmisyjnych. Na dzień zakończenia instalacji wykonawca winien posiadać aktualny status Certyfikowanego Instalatora. Wykonawca zobowiązany jest poprawnie zgłosić instalację do certyfikacji producentowi okablowania strukturalnego.
5. W ramach wykonania prac związanych z budową okablowania strukturalnego Wykonawca musi przewidzieć zapewnienie ciągłości działania Sądu Rejonowego, będącego miejscem prac instalacyjnych. Prace instalacyjne będą wykonywane w obiekcie czynnym – nie mogą zakłócać funkcjonowania Sądu.
6. Wykonane okablowanie strukturalne musi zostać objęte minimum 25-cio letnim certyfikatem gwarancyjnym wydanym przez producenta okablowania.
7. Zamawiający, niezależnie od fabrycznych gwarancji producentów na wbudowane urządzenia, komponenty itp. obejmującą np. 25 letnią gwarancję producenta na system okablowania strukturalnego wskazaną w dokumentacji projektowej, wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego.
8. Szczegółowy zakres prac instalacyjnych i sposób ich realizacji, dla części 2 określony został w załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. w zakresie doświadczenia (warunek doświadczenie):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
w zakresie części 1 – jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto
w zakresie części 2 – jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto

W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na 1 oraz 2 część, wykaz, o którym mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SWZ może zawierać tę samą robotę.

Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego.

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SWZ może zawierać tylko takie roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, to kwoty te zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich NBP na dzień przekazania ogłoszenia o zamówieniu do publikacji.

b. w zakresie dysponowania osobami:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że:

dysponuje lub będzie dysponował co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:
 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i pełnić będą funkcję kierowników budowy w wyżej wymienionych specjalnościach.

Kierownicy budowy (robót) powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 poz. 725), oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019, poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023, poz. 334 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest obowiązany złożyć:
1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego tj. w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 8, 10 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 507 z późn. zm.), zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest obowiązany złożyć:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót wykonanych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 1 powyżej, liczy się od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 1 powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności:
 odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie wykonawcy lub oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (Rozdział IX ust. 1 SWZ),
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy) – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ (Rozdział XIV ust. 22 SWZ),
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ (Rozdział XI ust. 3 SWZ, Rozdział XIV ust. 21),
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (Rozdział XII ust. 7),
5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, jak również dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
UWAGA: Dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 4-5 SWZ nie należy składać wraz z ofertą, są one składane na wezwanie Zamawiającego po otwarciu ofert zgodnie z rozdziałem IX ust. 3 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
3. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 i ust. 5 SWZ.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Tym samym, tylko ten spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy. Informacja o zakresie prac, które poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 7 niniejszego rozdziału SWZ.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
8. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (Rozdział IX ust. 4) oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Rozdział IX ust. 5) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – na wezwanie zamawiającego po otwarciu ofert .
9. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać wymagania zawarte w SWZ.
10. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy elektronicznej https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.