Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Usługa dystrybucji energii elektrycznej do nowo powstałego budynku Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1B” – zasilanie podstawowe i rezerwowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 43
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-076
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ce9eb80-77d5-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Usługa dystrybucji energii elektrycznej do nowo powstałego budynku Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1B” – zasilanie podstawowe i rezerwowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce9eb80-77d5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141267/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do nowo powstałego budynku Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 1a) w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia
z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę
z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze.
– jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.ZP.-2824-38/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dystrybucji energii elektrycznej do nowo powstałego budynku Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1B.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty oraz zgodnie z art. 255 pkt 8) ustawy p.z.p. w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający zaprosił Wykonawcę PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie, ul. Garbarska 21 A, 20-340 Lublin Oddział Lublin - Rejon Energetyczny Puławy z siedzibą
w 24-100 Puławy, ul. Sieroszewskiego 6 do negocjacji w dniu 2 listopada 2023 roku i wyznaczył Wykonawcy termin na złożenie oferty oraz stosownych dokumentów i oświadczeń do dnia
13 listopada 2023 roku.
Wykonawca wykazał się brakiem reakcji na Zaproszenie do negocjacji oraz w wyżej wskazanym terminie nie przedstawił żadnej oferty cenowej, zarówno w Formularzu ofertowym, ani w żadnej innej formie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z tym, iż przedmiotowe zamówienie może być świadczone zgodnie ze stanem faktycznym tylko przez jednego
Wykonawcę, Zamawiający dokonał wyboru trybu zamówienia
z wolnej ręki na podstawie art. 305, pkt 1) w związku z art. 214, ust. 1, pkt 1 lit a ustawy Prawo zamówień publicznych
(zgodnie z brzmieniem art. 214, ust. 1, pkt 1 lit a: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co
najmniej jedna z następujących okoliczności dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez
jednego wykonawcę
z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie
zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia).
Mając na uwadze powyższe, PGE Dystrybucja S.A. w chwili obecnej jako jedyny podmiot spełnia przesłankę powyższego
artykułu i może jako jedyny świadczyć usługę dystrybucji energii elektrycznej na terenie miasta Opole Lubelskie.
O ile w Opolu Lubelskim istnieje możliwość wyboru sprzedawcy energii elektrycznej spośród kilku usługodawców, brak jest
takiej możliwości dla usług dystrybucji energii elektrycznej. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest określenie praw i
obowiązków związanych ze świadczeniem przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego na rzecz odbiorcy usługi
dystrybucyjnej zakupionej energii elektrycznej. Na obszarze miasta Opole Lubelskie funkcję Operatora Systemu
Dystrybucyjnego pełni firma PGE Dystrybucja S.A. Wysokość stawek za przesył energii jest regulowana przez Urząd
Regulacji Energetyki.
W związku z charakterem przedmiotu zamówienia zastosowanie ma art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a oraz art. 215 ust. 1. pkt 3) lit. d)
ustawy Pzp. Uzasadnione jest więc zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej
- DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO NIERUCHOMOŚCI CWPL "CePeLek" SP ZOZ Postępowanie nr: 48/CWPL/TP/2024
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. dla Instytutu Dendrologii PAN
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla 158 punktów poboru energii w Gminie Olszewo-Borki na rok 2025"
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) do obiektów użyteczności publicznej w roku 2025 i 2026
więcej: Przesył energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.