Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376787/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do punktu przedszkolnego w Starkowie w ramach RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z EFS pn. „Wyrównamy szanse”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15
1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do punktu przedszkolnego w Starkowie w ramach RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z EFS pn. „Wyrównamy szanse”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3c0b03f-43d8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002384/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do punktu przedszkolnego w Starkowie w ramach RPO WP 2014-2020 współfinansowanego z EFS pn. „Wyrównamy szanse”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.30.2022.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ I - Pomoce dydaktyczne multimedialneZamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa w Starkowie, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 5575 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ II - Pomoce dydaktyczne i zabawkiZamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa w Starkowie, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 34127,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ III - MebleZamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa w Starkowie, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 3752,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5575 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5575 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: P.O.W.
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5575 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34127,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42189,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34127,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34127,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3752,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8105,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3752,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3752,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI TRZEBIELINO
- Doposażenie pracowni językowej w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi TRZEBIELINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- "Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w PSP Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu i modernizacja pomieszczeń PSP w Olszanach"
- Zakup mebli wraz z dostawą i montażem w podziale na części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż mebli dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych w RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.