eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoszczanówUtworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Goszczanowie przy ul. Kaliskiej 5a



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Goszczanowie przy ul. Kaliskiej 5a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goszczanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaliska

1.5.2.) Miejscowość: Goszczanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@goszczanow.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goszczanow.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0394f185-3a9f-4bbe-9209-c4b8ae93bc86

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Goszczanowie przy ul. Kaliskiej 5a

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0394f185-3a9f-4bbe-9209-c4b8ae93bc86

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009978/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Goszczanowie przy ul. Kaliskiej 5a"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiekszania Odporności - Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477710

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPFZ.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku byłego przedszkola na żłobek publiczny w Goszczanowie; inwestycja na działce nr 475, położonej w miejscowości Goszczanów, przy ul. Kaliskiej 5a, w gminie Goszczanów.
W tym celu zostanie przebudowany układ ścian wewnętrznych, z wydzieleniem sal dla dzieci wraz z zapleczem sanitarnym, kuchennym, oraz biurowym. Inwestycja nie powoduje zmiany powierzchni zabudowy budynku. W wyniku inwestycji powstanie żłobek przeznaczony dla 15 dzieci.
Inwestycja realizowana zgodnie z Ustawą z dnia 4-lutego2011r, „o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3” (Dz. U. z 2022r, poz. 1324, ze zm.). Oraz Rozporządzeniem z dnia 10-lipca-2014r, w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony Żłobek lub klub dziecięcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28-sierpnia-2017r, w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego, warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania.
Prace zaplanowane w ramach zadania:
- demontaż pokrycia dachowego – płyty azbestowe,
- rozbiórka konstrukcji dachowej,
- rozbiórka stropu oraz części ścian działowych,
- wykonanie ścian „nowego” podziału pomieszczeń,
- wymiana podbudowy oraz warstw posadzkowych,
- wykonanie stropu, konstrukcji i pokrycia dachu,
- przebudowa układu wodno-kanalizacyjnego,
- przebudowa układu wentylacji grawitacyjnej,
- wykonanie / montaż wentylacji mechanicznej,
- wykonanie ogrzewania podłogowego,
- roboty wykończenia wewnętrznego: malowanie pomieszczeń, wymiana stolarki, posadzki pcv techniczne ciepłe, cokolik pcv, ułożenie terakoty i glazury, wyposażenie łazienek,
- montaż wyposażenia związanego z obsługą żłobka: sale, szatnia, pokój socjalny, rozdzielnia cateringu, zmywalnia.
Pozostałe prace przewidziane w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne, przedmiar robót stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

39100000-3 - Meble

39300000-5 - Różny sprzęt

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu wpłynęły dwie prawidłowo złożone oferty. Cena najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1703549,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1934820,57 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.