eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych, urządzeń peryferyjnych w dziale łączności i informatyki dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych, urządzeń peryferyjnych w dziale łączności i informatyki dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.stefanska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=70372242

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych, urządzeń peryferyjnych w dziale łączności i informatyki dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9040697-af80-43ca-a6b4-29a71a29486a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226851/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych, urządzeń peryferyjnych w dziale łączności i informatyki dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34-ZP-07-24/95

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:
Dla części 1 pn. „Zakup i dostawa tśm do sprzętu powszechnego użytku sieciowego i teleinformatycznego” w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ, formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 4A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 164314,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:
Dla części 2 pn. „Zakup i dostawa osprzętu do przechowywania i odczytu danych” w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ, formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 4B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 31300,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:
Dla części 3 pn. „Zakup i dostawa tśm, preparatów chemicznych do czyszczenia i konserwacji sprzętu sieciowego, teleinformatycznego i elektroniki” w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ, formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2C do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 4B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 55678,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:
Dla części 4 pn. „Zakup i dostawa skrzyń transportowych do sprzętu sieciowego, teleinformatycznego” w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ, formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2D do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 4B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 71479,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:
Dla części 5 pn. „Zakup i dostawa tśm i akcesoriów do sprzętu radiowego” w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ, formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2E do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 4B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 43743,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:
Dla części 6 pn. „Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych” w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5B do SWZ, formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2F do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 4C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 21902,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63738,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87989,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63738,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): QMC Artur Madrak, ARKUS Artur Mandrak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Niepubliczny Stomatologiczny Zakład Opieki Zdrowotnej CARBON, ARKUS Marta Węgiel- Mandrak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312406985

7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 32

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63738,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 5 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24828,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27441,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24828,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana Joanna Fischer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851088842

7.3.3) Ulica: ul. Porębskiego

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24828,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.