Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa papieru kserograficznego do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/170535/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa papieru kserograficznego do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96da0bb7-b388-47ec-87bf-0011ef63ab9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580851/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Papier xero
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.77.2024.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier kserograficzny format A-4: gramatura 80g/m2 w ilości 3400 ryz.
Papier kserograficzny format A-3: gramatura 80g/m2 w ilości 50 ryz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 14 sierpnia 2024 r. Zamawiający ogłosił postępowanie na zakup papierukserograficznego w formacie A3 oraz A4 o niżej określonych parametrach:
„gram. 80 g/m²; grubość min 108 +/- 3 mikrony: białość w skali CIE D65: min 165; sztywność md
115 mN, cd 50 mN; gładkość 180 +/- 50 ml/min, nieprzeźroczystość min. 91%; wilgotność 3,9-
5,3%; wybielany bez chlorowo; bezpyłowy; Klasa A; certyfikaty: ISO 14001, 9706, klasa
przycięcia: 1,2 lub 3. ilość arkuszy w ryzie – 500 szt.”
Zamawiający wymagał podania przez wykonawców w ofercie nazwy producenta, symbolu lub nr
katalogowego oferowanego papieru. Zamawiający nie wymagał złożenia przedmiotowych środków
dowodowych.
W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert. W dniu 28 sierpnia 2024 r. Zamawiający dokonał wyboru
najkorzystniejszej oferty, wybierając ofertę wykonawcy Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA
TONEX.
W dniu 29 sierpnia 2024 r. wykonawcy: Jolimpex Justyna Kwirant oraz Eko Biuro MKiciński i
Wspólnicy Spółka Jawna przesłali do Zamawiającego pisma, w których wskazali, że wykonawcy
Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA TONEX, COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY sp. j. oraz
PARTNER LIMES Sp. z o.o. zaoferowali papier kserograficzny niezgodny z wymaganymi przez
Zamawiającego parametrami.
Zamawiający w dniu 30 sierpnia 2024 r. unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty,
powtórzył czynność badania i oceny ofert oraz wezwał wykonawców Sławomir Gołąbek FIRMA
HANDLOWA TONEX, COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY sp. j. i PARTNER LIMES Sp. z o.o. do
wyjaśnienia treści oferty w zakresie zgodności parametrów oferowanego papieru kserograficznego z
wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a w szczególności o wskazanie
parametrów technicznych zaoferowanego produktu.
Wykonawca COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY Sp. J. nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym
terminie, natomiast Wykonawcy Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA TONEX oraz PARTNER LIMES
Sp. z o.o. złożyli wyjaśnienia, z których wynika, że zaoferowany przez nich papier kserograficzny nie
spełnia wymagań określonych w OPZ.
W związku z powyższym Zamawiający powziął wątpliwość czy papier zaoferowany przez pozostałych
wykonawców spełnia warunki określone w OPZ i dnia 5 września 2024 r. wezwał wykonawców Eko
Biuro MKiciński i Wspólnicy Spółka Jawna oraz Jolimpex Justyna Kwirant do wyjaśnienia treści oferty
w zakresie zgodności parametrów oferowanego papieru kserograficznego z wymaganiami
określonymi w OPZ, a w szczególności o wskazanie parametrów technicznych zaoferowanego
produktu.
Wykonawca Jolimpex Justyna Kwirant nie złożył wyjaśnień. W dniu 9 września 2024 r. wykonawca
Eko Biuro MKiciński i Wspólnicy Spółka Jawna przesłał do Zamawiającego pismo, które stanowiło
jedynie oświadczenie, że zaoferowany papier spełnia wymagania określone w OPZ.
Wobec powyższego oraz w związku z rozbieżnymi informacjami dostępnymi na stronach
internetowych producentów, Zamawiający uznał, że niemożliwe jest ustalenie czy oferowany przez
wykonawców papier spełnia wymagania określone w OPZ, co stanowi niemożliwą do usunięcia wadę,
uniemożliwiającą zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu.
Przedmiotowa wada polegała na określeniu przez Zamawiającego parametrów papieru, wykazanie
spełnienia których jest niemożliwe na podstawie ogólnodostępnych kart katalogowych produktów
oferowanych przez Wykonawców. Powoduje to brak możliwości oceny (bez wymagania złożenia
przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających parametry zaoferowanego papieru), czy
oferowane produkty spełniają wymagania zawarte w dokumentach zamówienia oraz może prowadzić
do nieporównywalności ofert.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51243 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62808,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.