Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449449/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00459014/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny zakup i dostawa posiłków gotowych do jednostek SZPZLO Warszawa Praga Południe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012867570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krypska 39
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzialzamowien@szpzlo.praga-pld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpzlo.praga-pld1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup i dostawa posiłków gotowych do jednostek SZPZLO Warszawa Praga Południe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37079218-1550-46b8-8ff6-d7c628d0c0aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075566/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywny zakup i dostawa posiłków gotowych do jednostek SZPZLO Warszawa Praga Południe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPZLO/ZP/02/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywny zakup i dostawa posiłków gotowych do jednostek SZPZLO Warszawa Praga Południe. Posiłki obejmują śniadania i obiady dostarczane do Dziennego Domu Opieki Medycznej w ZLO ul. Abrahama 16, 03-982 Warszawa oraz obiady dostarczane do Oddziału Dziennego Psychiatrycznego w ZLO ul. Styrska 44, 04-188 Warszawa. Maksymalną ilość osób i tym samym porcji na każdy dzień szacuje się na:
a) 16 osób w przypadku śniadań dla ZLO ul. Abrahama 16;
b) 16 osób w przypadku obiadów dla ZLO ul. Abrahama 16;
c) 38 osób w przypadku obiadów dla ZLO ul. Styrska 44.
W skład jednego posiłku wchodzi:
a) dla śniadań dla ZLO ul. Abrahama 16: kajzerka, grahamka lub inne tego typu pieczywo, masło, ser (biały, żółty, topiony itp.) lub wędlina dobrej jakości lub pasta rybna/jajeczna itp., minimum 1 warzywo;
b) dla obiadów dla ZLO ul. Abrahama 16 oraz ZLO ul. Styrska 44: ziemniaki, kopytka kasza, ryż, makaron itp. 150g, mięso lub ryba 150g, ew. sos pieczarkowy, serowy itp. 200g, surówka lub warzywa gotowane/duszone 150g albo – nie częściej niż trzy razy w tygodniu – inne potrawy (tj. naleśniki, pierogi, krokiety itp.) o gramaturze 250g – 300g na porcję.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca został zaproszony do negocjacji, a następnie do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie została złożona. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207178,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207178,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa serwisowania, konserwacji i przeglądów konserwacyjnych oraz Prowadzenia całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) we Wrocławiu
- Dostawa szwów - RZP-4/OC/2025
- Wykonanie inwestycji z podziałem na 4 części
- Zakup, dostawa i serwis fabrycznie nowych pojazdów typu Furgon, Pogotowia Technicznego, Dostawczych z wywrotem trójstronnym oraz szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Remonty oraz awaryjne naprawy chodników i nawierzchni jezdni z trylinki, kostki bet., kamienia nat. oraz awaryjne czyszczenie kanal.deszcz. w Dzielnicy Praga - Pld.Dodatkowo realizacja Budżetów Obywat
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań o szczególnym znaczeniu i wysokiej randze na rzecz Samorządu Województwa Małopolskiego w 2025 roku.
- Usługa żywienia pacjentów ZOL w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostawy posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kole
- Usługa cateringowa na potrzeby szkolenia organizowanego przez Departament Rozwoju Aglomeracji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie usługi cateringowej (drugie śniadanie, obiad jednodaniowy) 30 uczestnikom Dziennego Domu Pomocy im. bł. ks. Augusta Czartoryskiego w Cieplicach w okresie od 17.02.2025 r. - 31.12.2025 r.
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.