eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPlac zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały w Warszawie-Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Plac zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały w Warszawie-Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Plac zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały w Warszawie-Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08bc5b7e-f3b6-49f6-9efe-6aef1b0350b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Plac zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały- etap II Al.Reymonta 8a

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.28.2024.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 406504,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” placu zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały ul. Reymonta 8a w Warszawie zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Planowane rozwiązanie ma zapewnić bezpieczeństwo dzieciom korzystającym z placu zabaw. Jednocześnie ma podwyższyć atrakcyjność terenu zabaw. Powstający plac zabaw ma być kameralny, powinien stanowić atrakcję dla dzieci w wieku przedszkolnym. Urządzenia zabawowe zostały tak dobrane aby rozszerzyć funkcjonalność względem obecnego wyposażenia. Zaplanowano nawierzchnię bezpieczną z EPDM z wzorami. Plac zabaw zostanie wzbogacony o miejsca rekreacji i wypoczynku dla opiekunów dzieci przedszkolnych.
Tematyka placu zabaw nawiązuje do podróży w kosmos. Zaplanowano urządzenia zabawowe oraz nawierzchnię, której wzory są grami - opisane w PFU. Przewiduje się również wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod huśtawką typu bocianie gniazdo znajdującej się z drugiej strony ogrodu przedszkolnego.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej;
b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym;
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych;
d) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót;
e) opracowanie dokumentacji kosztorysowej dostosowanej do poziomu finansowania z umowy;
f) opracowanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
g) wykonanie robót budowlano-remontowych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
h) pełnienie nadzoru autorskiego;
i) zabezpieczenie istniejącej roślinności zlokalizowanej w sąsiedztwie prowadzonych prac budowlanych na czas budowy;
2. Lokalizacja (adres inwestycji):
Podlegający modernizacji plac zabaw jest zlokalizowany na działce 32 z obrębu 7-06-01, na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
Plac zabaw znajduje się na terenie Przedszkola nr 308 Krasnala Hałabały w Warszawie. Aktualnie na placu zabaw znajdują się urządzenia zabawowe, które należy zdemontować a następnie zutylizować.
3. Zamawiający wymaga, aby przy organizacji robót szczególną uwagę zwrócić na kwestię bezpieczeństwa dzieci i personelu przedszkola.
4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot umowy powinien być wykonany zgodnie z normami i przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym zgodnie z zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji zmienionego zarządzeniami Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 291/2018 z dnia 23 lutego 2018 r i nr 1783/2022 z dnia 1 grudnia 2022 r. oraz załącznikami do tego zarządzenia: „Standardy dostępności dla miasta stołecznego Warszawy” zwane dalej „Standardami dostępności”, stanowiące załącznik nr 1 do zarządzenia; „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w mieście stołecznym Warszawie” zwane dalej „Standardami infrastruktury dla pieszych”, stanowiące załącznik nr 2 do zarządzenia.
5. Klauzule społeczne
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ;
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. PFU wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
7. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 80 dni od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do 10 grudnia 2024 r*. z zastrzeżeniem, iż:
a) termin wykonania koncepcji wynosi 7 dni od dnia podpisania umowy.
b) termin wykonania dokumentacji projektowej i STWIOR, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 2 umowy wynosi 21 dni od dnia podpisania umowy.

*data końcowa przypadająca na dzień 10.12.2024 r. będzie miała zastosowanie tylko w sytuacji, gdy umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po dniu 20 września 2024 r. i termin 80 dni nie będzie mógł być dotrzymany. Podanie przez Zamawiającego terminu realizacji zamówienia w dniach z równoczesnym obwarowaniem go datą 10.12.2024 r. wynika z faktu, iż kwota zabezpieczona na realizację przedmiotowego zadania została uwzględniona w tegorocznym budżecie i brak jest możliwości na chwilę obecną do przeniesienia środków na przyszły rok budżetowy 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659239,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 85-451

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.